John Deere Triple-Mounted Mo-Co Lineup
,

עוד מקצרות רתומות לג'ון דיר

John Deere Triple-Mounted Mo-Co Lineup

John Deere Triple-Mounted Mo-Co Lineup


עוד ועוד יצרניות וחקלאים מגלים את המקצרות הרתומות כחלופה זולה למקצרות 'סלף', עם יתרונות נוספים כמו תחזוקה פשוטה וזולה יותר, ניוד פשוט וקל יותר ו-וורסטיליות בשימוש. לא מפתיע, אם כן, שעוד ועוד יצרניות מיכון חקלאי מציעות ערכות של מקצרות רתומות – בדרך כלל 3 יחד – ולאחר שאירופה מדובר במחזה מוכר מזה שנים, מתחיל טרנד זה להפוך לפופולארי יותר ויותר גם בצפון אמריקה.
ג'ון דיר השיקה ערכה משולשת ראשונה של מקצרות רתומות ב-2012 ולאור ההצלחה, על פי היצרנית, מושק עתה ליין חדש ועדכני של מקצרות פרימיום עתירות ביצועים, הכולל 5 צירופים – 2 מקצרות המותאמות לריתום קדמי ו-3 לאחורי. בסה"כ מציעה הקומבינציה הרחבה ביותר רוחב עבודה של 9.9 מטרים.
John Deere Triple-Mounted Mo-Co Lineup

John Deere Triple-Mounted Mo-Co Lineup


ההיצע החדש כולל את ה-F310R וה-F350R לריתום קדמי, עם רוחבי עבודה של 3.1 ו-3.5 מטרים בהתאמה, ואת ה-R870R, ה-R950R וה-R990R שהן קומבינציות הכוללות מקצרה קדמית ושתיים אחוריות, שיחד מציעות רוחבי כיסוח של 8.7, 9.5 או 9.9 מטרים. המקצרות החדשות כוללות מנגנוני פעולה מוכרים שעברו חיזוקים ושיפורים נוספים במטרה להציע תפוקה מרבית, גם לאורך שעות עבודה ממושכות. בנוסף שונה עיצוב חיפויי המגן, בעיקר של המקצרות המיועדות לריתום קדמי, בכדי לשפר את שדה הראיה של המפעיל לפנים.
גלן פאדג'ט, בכיר במערך השיווק בג'ון דיר הודיע באת חשיפת המקצרות החדשות כי "עיקר החדשות הן ברוחבי העבודה החדשים – הרחבים משהוצע עד כה, עם מידות לריתום קדמי ולאחורי גדולות מבעבר, ושילוב בין 3 מקצרות המאפשר רוחב עבודה גדול מעד כה". עם ההיצע הרחב יותר פונים בג'ון דיר לא רק לבעלי חוות ומשקים קטנים ובינוניים כמו עד כה, אלא גם לחקלאים המעבדים שטחים גדולים יותר – ולקבלנים. במילים אחרות: תחרות ישירה מול המקצרות העצמאיות המקובלות.
לשיפור ומיקסום יעילות העבודה מוצעת מערכת ה-AutoTrac לשמירה על נתיב הנסיעה והכוונה אוטומטית. מערכת זו, טוענים בג'ון דיר, מאפשרת לטרקטורים אליהם רתומות המקצרות החדשות לעבוד עד למהירות של עד 32 קמ"ש! (20 מייל לשעה). תלוי בטרקטור הרותם מוצע רוחב להובלה במצב מקופל של לא יותר מ-3.5 מטרים, מה שמאפשר תנועה על כבישים ציבוריים ברוב המדינות. בג'ון דיר מאשרים מהירות נסיעה מנהלתית עם המקצרות רתומות של עד 48 קמ"ש, תלוי כמובן ביכולות הטרקטור. לפניה ליבואנית ג'ון דיר לארץ, לחצו כאן