שואב אבק עם ארגז מתפרק של בוש

בוש הגרמנייה, ענקית האלקטרוניקה וכלי העבודה, משיקה ליין חדש של שואבי אבק הכוללים ארגז כלים המותקן מעל. מדובר בשואבים המיועדים לשאוב הן חומר יבש והן נוזלים, והכוללים צינור המותאם להתחבר למגוון כלים של בוש, על מנת לשאוב פסולת הנוצרת בשעת העבודה, למען השארת סביבת עבודה נקייה.

ההיצע כולל מגוון שואבים, בכמה עוצמות שאיבה ונפחי מיכלי איסוף

השואבים מכונים Click & Clean והארגזים – L-Boxx. השילוב בין השניים די הגיוני: יחד עם הארגז ובו כלי העבודה הנדרשים, "נגרר" גם השואב שדואג שהעבודה תישאר נקייה, או להיפך – עם השואב תובילו גם את כלי העבודה שתידרשו להם, לאו דווקא בהקשר לשאיבה. הארגזים כמו גם השואבים מוצעים במגוון גדלים וחוזקים, וניתנים להפרדה, כך שהארגז יכול לשמש כארגז כלים רגיל וסטנדרטי, והשואב יכול להמתין בארון עד שיידרש, או כאשר יש לבצע עבודת שאיבה ממושכת – ניתן "לוותר" על תוספת הארגז.

השואבים מותאמים לשאיבת חומר יבש או רטוב

השואבים מצוידים בטורבינות שאיבה עם הספק של החל ב-1,380 וואט וכוללים מערכת אוטומטית לניקוי פילטרים; מערכת זו הופכת לזמן קצרצר את כיוון השאיבה, מדי 15 שניות, ובכך משאירה את המסננים נקיים לטובת עוצמת שאיבה מיטבית בכל זמן. ההיצע כולל שואבים המותאמים לשאיבת אבק עדין, דוגמת עץ קשה, פורמאיקה, אבן וכיו"ב (מסומנות ב-L) וכאלו המותאמים לשאיבת אבק גס יותר דוגמת פלסטיק, עץ רך וכיו"ב (מסומנות ב-M). השואבים מוצעים בשני גדלי מיכלי איסוף – 35 או 55 ליטר.

הארגזים המחוברים לשואבים מוצעים במגוון גדלים ותצורות, וניתנים לפירוק ונשיאה בנפרד

בבוש יחלו בשיווק השואבים החדשים עם ארגזי הכלים המחוברים עליהם בחודש הבא (מאי) באירופה, וסביר להניח שגם בישראל. מחירים טרם פורסמו. לקבלת פרטים נוספים מיבואני בוש לארץ, לחצו כאן

עוד חדשות מ'בוש' באתר:
'אקדחון' הדבק של 'בוש'
מברגת 18V חדשה מבית 'בוש'