Terracare האוסטרית מציעה פגוש קדמי לטרקטור בו משולבים מדחס אוויר, מיכל לאחסון אוויר דחוס ומשקולות

Terracare האוסטרית, חברה המתמחה בטכנולוגיות מתקדמות עבור מיכון חקלאי, בפרט מערכות וויסות לחצי אוויר בצמיגי טרקטורים, משיקה את ה-Airpower-System פרי פיתוחה; מדובר במעין פגוש קדמי לטרקטור, המשלב משקולות, מדחס אוויר, מיכל אחסון לאוויר הדחוס ומיגון חיצוני המתפקד כפגוש. בכך מציעה החברה לראשונה שילוב של שלושת הפונקציות דנן ביחידה אחת קומפקטית ונוחה להתקנה ולשימוש ומרחיבה את פוטנציאל השימוש במדחס אוויר מובנה בטרקטור.

קהל היעד העיקרי עבור מערכת ה-Airpower-System הנם חקלאים המשתמשים בטרקטורים שלהם להובלות כבדות למרחקים גדולים יחסית (עם עד 2 נגררים) ובמהירות גבוהה יחסית, וכפועל יוצא נכנסים ויוצאים בתכיפות מהשטח אל הכביש ולהיפך. תוספת האוויר הדחוס והכוח הנוסף המעניק המדחס מאפשרים חיבור של שני נגררים בקלות (כולל הפעלת מערכות לחץ האוויר מן הסתם) ושינויים קלים של לחצי האוויר גם תוך כדי תנועה. יודגש כי לחץ האוויר המיוצר על ידי המערכת ניתן גם לשימוש חיצוני, להפעלת ציוד שאינו קשור לטרקטור או לנגרר/ציוד רתום.

מערכת ה-Airpower-System מאפשרת גם התקנת שתי מצלמות צד לנדרשים לעבודה במקומות צרים ומוגבלים לתנועה ומגוון מערכות תאורה מתקדמות (LED) על פי דרישה וצורך. הלקוח יכול לבחור בין שתי משאבות דחיסה: 840 או 1,060 ליטר/דקה, לפי הצורך. מיכל האוויר הדחוס הוא בנפח 80 ליטר והוא מובנה בתוך יחידת הפגוש וניתן גם כאן לקבל מיכלים גדולים יותר – עד לנפח של 260 ליטר. כל המערכת שוקלת כ-300 ק"ג, כאשר ניתן להוסיף משקולות נוספות עד למשקל כולל של כ-1,320 ק"ג. רוחב יחידת ה-Airpower-System הוא 2.3 מ' וגובהו 76 ס"מ.

לחברת Terracare אין נציגות בישראל.