Trelleborg TM1000
,

כך בונים צמיג – קצת אחרת…

טרלבורג (Trelleborg) השבדית ממשיכה בחיזוק מעמדה כמובילה בפיתוח ושכלול צמיגים לציוד כבד ולטרקטורים חקלאיים, עם השקת ה-TM1000 – צמיג Heavy Duty שפותח עבור טרקטורים עתירי הספק, בעיקר למשימות עיבודי קרקע אינטנסיביים.

Trelleborg TM1000

Trelleborg TM1000

בטרלבורג TM1000 מיושמת טכנולוגיה ייחודית המכונה ProgressiveTraction, שפותחה אצל מחלקות המחקר של ענקית הצמיגים משבדיה, והבאה לידי ביטוי חזותי בפרופיל המדורג של הבליטות על גב הצמיג. אלו האחרונות ממוקמות בזווית משתנה (45 ו-50 מעלות) ובנוסף יצוקות כשני שלבים, מה שמעניק לכל בליטה פרופיל של מדרגה. בנוסף, צמיג זה בנוי בשיטת ה-VF, קרי: הוא מתיימר להציע ביצועים דומים לצמיגים מקבילים בגודלם, אך עם לחץ אוויר נמוך משמעותית. משובר במבנה פנימי מיוחד המאפשר עמידה בכוחות פיתול קיצוניים ויכולת שמירה על תכונות ותצורת הצמיג גם כאשר לחץ האוויר נמוך במיוחד, במטרה למזער את תופעת דחיסת הקרקע.
טרלבורג מפתחת ומיישמת טכנולוגייה ייחודית זו מזה כמה שנים בכמה סדרות צמיגים מתוצרתה, וסדרה TM1000 העדכנית מהווא את המילה האחרונה בתחום, בשלב זה.
בטרלבורג טוענים כי הצמיג החדש מציע אורך חיים ארוך יותר – עד 5% בממוצע, אחיזה טובה יותר – בעיקר בעומסי קיצון – בעד 10% יותר מהמוצע בסגמנט, ומכאן – פחות החלקה בהשוואה לצמיג מקביל סטנדרטי, מה שמבטיח, לטענת אנשי היצרנית, חיסכון ממוצע בצריכת הדלק של עד 3%.
טרלבורג אינה מיוצגת בארץ