Camso MPT 732
Camso MPT 732

Camso MPT 732

יצרנית צמיגי ה-OTR (קיצור של off-the-road – צמיגים שלא מיועדים לדרכים סלולות) ומערכות הזחלים הקנדית Camso (כיום בבעלות מישלין הצרפתייה) משיקה את הצמיג החדש PT 732. מדובר בצמיג המוגדר כ"רב משימתי", המתיימר להציע קשיחות חסרת תקדים יחד עם שימור כל התכונות הנדרשות מציג הפועל בסביבה קיצונית, המיועד הן לתחומי התשתיות, עבודות העפר והבניין והן למגזרי החקלאות השונים. זהו צמיג שתוכנן עבור מעמיסים קומפקטיים ובינוניים, מעמיסים טלסקופיים, יעים אופניים ('בובקט'), טרקטורים חקלאיים, מחפרונים וכיו"ב.
מפתחי ה-Camso MPT 732 מבטיחים כי הצמיג החדש משלב בין יכולות אחיזה גבוהות ביותר על מגוון סוגי קרקע, בכלל זה בבוץ טובעני – הודות ליכולת הניקוי העצמי הגבוהה, מצע קשה ומצע עם אחיזה ירודה. הדפנות הקשיחות במיוחד מונעות עיוות הצמיג כאשר לחץ האוויר נמוך או תחת מומנט קיצוני, ויחד עם זאת שומרות על יציבות גם בעת הפעלת עומסים וכוחות צידיים (מניעת עיוות או אף "קילוף" הצמיג). עובי וקשיחות הדפנות למעשה מתיימרות למנוע לחלוטין פגיעות "צביטה" במגע עם מדרכה או סלע גדול. בנוסך לכך מובטח אורך חיים ארוך במיוחד במגוון התנאים עבורם פותח הצמיג, מתוך מטרה להציע מוצר איכותי בתכונותיו ומאריך ימים – קרי: משתלם לאורך זמן עבור לקוחות המותג.

Camso MPT 732

Camso MPT 732 על מעמיס טלסקופי

"מבנה ומיגון דפנות מיוחדים המבטיחים עמידות מקסימלית בפני חדירת עצמים קשיחים הופכים צמיג זה לאחד העמידים בשווק בפני פגיעה" אומר לנדר נייס, אחראי תחום הצמיגים אצל Camso. "ב-MPT 732 הצלחנו ליישם את כל הידע העצום שאספנו במהלך השנים עם מגוון רחב של סוגי צמיגים בסוגי שימוש שונים, ומכאן רמת העמידות והקשיחות הגבוהה של צמיג חדש זה. הרבה הגומי המיוחד, שנועד למזער שחיקה ולהאריך את חיי הצמיג מבטיח ניצולת מלאה של צמיג מסוג זה, שלפי מחקרים שערכנו מתברר שאצל רוב הלקוחות צמיגיים כאלו נפגעים מחדירת עצם קשיח הרבה לפני סיום חייהם המתוכנן – מה שכמובן מסב נזקים ללקוח", הוא מסכם.
Camso MPT 732 מוצע בשלב זה ב-8 מידות שונות – מ-280/80-18 ועד 440/80-28, עם פרופיל בעל חריצים בעומק 17-35 מ"מ, בקירוב.
צמיגי Camso מופצים גם בישראל. פרטים אצל התקריות המתמחות בצמיגים לצמ"ה ולחקלאות

Camso MPT 732

Camso MPT 732