,

ריסוק אגרסיבי

Seppi MIDISOIL dt

Seppi MIDISOIL dt

ספי האיטלקייה (Seppi) חושפת מרסקת אבנים אוניברסלית חדשה למשימות קשות ולעבודה בתנאים קיצוניים. המרסקת החדשה – MIDISOIL dt – "יודעת לטפל" באבנים עד לקוטר של 20 ס"מ ולתחח את האדמה עד לעומק של 20 ס"מ, ולהותיר שורה מעובדת ומוכנה לזריעה או שתילה.
המרסקת החדשה מיועדת להירתם לטרקטור בטווח ההספק שבין 100 ל-170 כ"ס ולמעשה מדובר במכונה רב שימושית, המותאמת למספר משימות. ראשית, כאמור – ריסוק אבנים, בכלל זה גדולות למדי, לכדי חצץ דק. במקביל מתוחחת האדמה והאבנים המרוסקות מתערבבות בתוכה. בספי טוענים כי המרסקת החדשה תורמת ליציבות הקרקע ובנוסף ניתן גם לרסק גדמי עצים (עד לקוטר של 30 ס"מ), גזם וחומר למחזור, בכלל זה החדרתו אל הקרקע באמצעות פעולת התיחוח.

Seppi MIDISOIL dt

Seppi MIDISOIL dt

ה-MIDISOIL dt תוכנננה מן המסד לעמוד בתנאי העבודה הקיצוניים ביותר, טוענים אצל היצרנית, ולצורך כך מותקנת בה מערכת העברת כוח מאסיבית במיוחד, פטישי הריסוק מתיימרים להיות מהסוג העמיד שבנמצא, מצופים מתכת טונגסטן הידועה בקשיותה, והרוכש יכול לבחור בין שתי אפשרויות ריתום שונות, בהתאם לסוג הטרקטור ולאופי העבודה, לצורך התאמה מיטבית לייעוד. מנגנוני המרסקת מותקנים בתוך שלדה חדשה, מאסיבית במיוחד ושכיתר חלקי הכלי מיועדת לספוג כל התעללות. חלקה הפנימי של המרסקת מצופה לוחות פלדה הניתנות להחלפה כאשר הן מתבלות יתר על המידה, ובכך מגנות על שלדת המרסקת ומכלולים נוספים.

Seppi MIDISOIL dt

Seppi MIDISOIL dt

מרסקת ספי MIDISOIL dt מותאמת לעבודה במהירות PTO של 1,000 סל"ד באופן קבוע, כאשר תיבת העברה (אופציה) מאפשרת בחירה בין 2 מהירויות ריסוק: 1,000 סל"ד לטובת ריסוק גזם מעל לפני הקרקע, או 540 סל"ד למשימות ריסוק אבנים ו/או תיחוח לעומק.
מרסקת האבנים החדשה MIDISOIL dt מוצעת ב-4 רוחבי עבודה שונים: 175 ס"מ, 200 ס"מ, 225 ס"מ או 250 ס"מ.