מישלין הצרפתייה מתחילה בשיווק מערכת בקרת לחץ אוויר בצמיגי טרקטורים תחת השם Zen@Terra; המערכת החדשה מוצאת לאחר רכישת שתי יצרניות המתמחות בטכנולוגייה הרלוונטית לאחרונה (Teleflow ו-PTG) על ידי מישלין, כמוצר חדש המשווק תחת שם היצרנית.
מישלין Zen@Terra משווקת כמערכת המהווה "פתרון מקיף וכולל" עבור טרקטורים בהם נדרשים שינויים בלחצי האוויר בצמיגים, כאשר הביצוע נעשה מתוך תא המפעיל ובאופן פשוט ונוח. המערכת בנויה משלושה מרכיבים עיקריים כאשר הראשון שבהם הוא סוג הצמיג – סדרת EvoBib של מישלין, במקרה זה. צמיגים אלו פותחו במיוחד לשמש כ'צמיגי ציפה', המסוגלים לפעול גם בלחץ אוויר נמוך במיוחד – וזאת מבלי לאבד את יכולות הצמיג בכל הקשור לאחיזה, עמידה בפני כוחות פיתול, קילוף או פגיעה בפני הצמיג. בנוסף, משנה לחץ האוויר גם את רוחב הצמיג, כחלק משינוי פני שטח המגע של הגומי עם הקרקע. מישלין מציינים כהשוואה שצמיג מסדרה EvoBib עם לחץ אוויר של 0.8 באר בלבד, למשל, מציע שטח מגע הגדול ב-20% בהשוואה לצמיג סטנדרטי מקביל – כמובן עם אותו המשקל. כך שהירידה בלחץ על האדמה היא ברורה.

החלק השני במערכת הוא מערך העלאת והורדת לחץ האוויר בצמיג – חלק שפותח על ידי המתמחה בתחום שנרכשה על ידי מישלין – חברת PTG. מערכת זו מאפשרת העלאת והורדת לחץ האוויר בצמיגים בלחיצת כפתור מהקבינה – גם תוך כדי תנועה. המערכת פועלת על ארבעת הצמיגים במקביל.
החלק השלישי במערכת ה-Zen@Terra החדשה של מישלין היא ה'מוח' הממוחשב, המפקח ושולט על פעולות המערכת המכונה SPCU – קיצור של Smart Pressure Control Unit. מערכת זו מאפשרת, בין היתר, קיבוע מראש של לחצי אוויר שונים לפי הצורך, סוג העבודה, דגם הטרקטור וכיו"ב, וקבלת לחצים אלו בצמיגים בלחיצת כפתור. כך ניתן, לדוגמא, לקבוע את לחץ האוויר הנדרש לביצוע משימה מסויימת בשדה, ואת הלחץ הנדרש לצורך הנסיעה אל ומהשדה על הכביש הציבורי. המפעיל יכול בלחיצת כפתור מהקבינה לעבור בין שני המצבים, גם תוך כדי תנועה.
מערכת ה-Zen@Terra ניתנת ליישום גם באמצעות IsoBus על ציוד נגרר (עגלת ירק, מחרשה נגררת, מרסס נגרר וכיו"ב). פרטים נוספים ניתן לקבל בתקריות המתמחות