הוסקוורנה משיקה שתי מכסחות ומדללת מדשאות חדשות עם הינע חשמלי וסוללות נטענות

הוסקווארנה מרחיבה את היצע הציוד לתחזוקת מדשאות החשמלי שלה עם 3 דגמים נטענים חדשים: מכסחת דשא חשמלית נטענת LC 353iVX; מכסחת/מרסקת דשא LB 146i ומדלל/מאוורר מדשאות S 138i. מדובר בציוד המיועד לגננים חובבים אך בעלי מדשאות גדולות הנדרשים לציוד עם תפוקות בהתאם. בהוסקוורנה מדגישים כי הכלים החדשים מושקים במטרה לענות על הדרישה הגוברת בשוק (בפרט באירופה ) לציוד שקט ונקי, גם כאשר מדובר בציוד לעבודה בהיקפים הולכים וגדלים.

Husqvarna S 138i

כל הכלים החשמליים הנטענים החדשים של הוסקוורנה מקבלים את כוחם משתי סוללות נטענות, כאשר ניתן להשתמש בכמה סוגים וספיקות שונות מתוך היצע הסוללות של היצרנית. יודגש כי מדובר בסוללות המתאימות למגוון רחב של ציוד נוסך של הוסקוורנה, וניתן כמובן לחסוך את רכישתן במידה והלקוח כבר משתמש בציוד נטען של המותג השבדי.

Husqvarna LC 353iVX

הוסקוורנה LC 353 iVX מוגדרת כמכסחת פרימיום והיא למעשה הגרסה החשמלית-נטענת של מכסחת הבנזין הוותיקה LC 353. מכסחת זו מונעת והיא מיועדת לטפל במדשאות בינוניות וגדולות. רוחב הכיסוח – כפי ששם הדגם מרמז – עומד על 53 ס"מ, משקלה 28 ק"ג והיא מאפשרת 2 מהירויות עבודה: 3.5 או 4.5 קמ"ש, בהתאם לסוג ומצב הדשא. סל האיסוף מכיל 60 ליטר. המחיר באירופה עומד על כ-530 יורו באירופה.

Husqvarna LB 146i

הוסקוורנה LB 146i היא המכסחת המרסקת הנטענת הראשונה של הוסקוורנה. בתכנון הושם דגש על משקל נמוך במיוחד – פחות מ-17 ק"ג – ומבנה צנום ככל הניתן, ועדיין מוצע רוחב כיסוח של 46 ס"מ. המשקל הנמוך מושג בין היתר בשל היעדר מנגנון הנעה לגלגלים; מכסת זו דורשת דחיפה ידנית. למכונה זו מנגנון מתקדם השולט במהירות הסיבוב של הלהב – בהתאם לגובה וצפיפות הדשא, ובאופן אוטומטי. קיפול הידיות  הופך את המכסחת החדשה לקומפקטית במיוחד, לטובת העברה נוחה ממקום למקום. מחיר ה-LB 146i באירופה עומד על כ-300 יורו (כל המחירים בידיעה לא כוללים סוללות ומטען).

Husqvarna S 138i

הוסקוורנה S 138i מציעה את פעול דילול המדשאות יחד עם איסוף החומר אל סל איסוף במטרה להותיר מדשאה נקייה ככל הניתן. רוחב העבודה עומד על 38 ס"מ וניתן בקלות ובמהירות לשנות את עומד העבודה, בהתאם לצורך ולרצון. גם כאן מוצע מנגנון "חכם" השולט במהירות פעולת הלהבים בהתאם לצפיפות וגובה הדשא. המחיר באירופה עומד על כ-350 יורו.

Husqvarna S 138i

יבואנית הוסקוורנה לישראל היא חברת הגרעין.