DeWalt MAX Mower
DeWalt MAX Mower

DeWalt MAX Mower

דה-וולט (DeWalt) האמריקאית החלה בשיווק מכסחת דשא חשמלית נטענת – לראשונה מתוצרתה. מדובר בכלי הגינון הנטען האחרון להצטרף להיצע היצרנית, הכולל זה מכבר מפוח עלים, חרמש מנועי, גוזמת גדרות חי ומסור שרשרת.
המכסחת מכונה MAX mower והיא מוצעת בשתי גרסאות, שתיהן עם סוללות בספיקה של 20V: הראשונה (דה-וולט 40V MAX Brushless Mower) מוצעת עם סוללה אחת של 40V ומיועדת לשימוש מקצועני יותר. השנייה מוצעת עם 2 סוללות 20V (דה-וולט2x20V MAX Brushless Mower) ומיועדת בעיקר לשימוש ביתי. זו האחרונה מציעה יתרון בסעיף הסוללות והמטען, שכן מדובר בסוג סוללות הנפוץ מאוד בקרב כלי עבודה נוספים של היצרנית. שתי הגרסאות מציעות רוחב כיסוח של 20" (כ-51 ס"מ).

DeWalt MAX Mower

DeWalt MAX Mower

מדובר במכסחת נדחפת ללא הינע עצמי, כאשר באופן תמוה לא פורסם משקלה מוכנה לעבודה. נפח סל האיסוף עומד על 50 ליטרים וניתן לבחור בין שלוש פעולות כיסוח שונות: כיסוח או ריסוק והותרת הגזם על הקרקע, או איסוף הגזם בסל האיסוף האחורי.
המנוע מתיימר לספק כוח רציף, לינארי ומספק לפעולת כיסוח ממושכת ואינטנסיבית, גם בתנאים קשים של צמחייה סבוכה, בתנאי לחות או בטיפול בגזם גס יותר. גוף המכסחת עשוי פח והוא כולל ידיות אחיזה מפלסטיק מלפנים ומאחור, להקלת ההעמסה, השינוע או הפריקה.

DeWalt MAX Mower

DeWalt MAX Mower

מחיר שתי גרסאות המכסחת – זו עם 2 סוללות ה-20V וזו עם סוללת ה-40V – מוצעות למכירה בארה"ב במחיר 400$, לפני משלוח. המחיר כולל 2 סוללות 20V או סוללת 40V, בהתאמה, ואת המטענים המתאימים. ניתן לרכוש את המכסחת בלבד – בשתי הגרסאות – ללא הסוללות והמטען, לאלו שיש להם כבר מטען וסוללות מציוד אחר של דה-וולט, ואז המחיר יורד ל-300$, לפני משלוח. פרטים נוספים ניתן לקבל בחנויות המתמחות אצלנו, המשווקות ציוד של דה-וולט