TORO Groundsmaster 5900+5910
,

מכסחות מקצועיות חדשות מ-Toro

TORO Groundsmaster 5900

TORO Groundsmaster 5900


טורו (Toro) משיקה את הדור הבא של המכסחות המקצועיות החזקות שלה – ה-Groundsmaster 5900 ו-5910 – לאחר ריענון מקיף, שיפור בכל המערכות ובראשן מנוע Tier 4 Final חדש. זה האחרון מסופק על ידי יאנמר היפנית (Yanmar), ומדובר בטורבו-דיזל 4-צילינדרי בנפח 3.3 ליטר כאשר בטורו לא מפרסמים את נתון ההספק, אך מבטיחים כי הוא חסכוני בלא פחות מ-30% (!) בצריכת הדלק בהשוואה לדגם היוצא; מנוע זה מחליף את מנוע הקאמינס QSB3.3 בנפח דומה, שהציע 100 כ"ס. הטורו Groundsmaster 5900 הוא הגרסה הפתוחה בעוד שלגרסה עם הקבינה הסגורה והממוזגת קוראים Groundsmaster 5910.
המכסחות הגדולות מציעות רוחב עבודה (כיסוח) של 4.9 מטרים ותפוקה של קרוב ל-70 דונם/שעה או למעלה מ-400 דונם ליום עבודה. דגמי ה-Groundsmaster מונעים בכל גלגליהם ומוצעים עם מגוון מערכות עזר מתקדמות של Toro; כך מוצעת כאן מערכת ה-SmartPower הדואגת למהירות סיבוב להבים אופטימאלי ללא קשר לעומס או לצפיפות הדשא. גם מערכת המכונה SmartCool היא סטנדרט הפועלת כמערכת ניקוי רשת מצנן באמצעות הפיכת כיוון המאוורר לפי דרישה.
TORO Groundsmaster 5910

TORO Groundsmaster 5910


מעבר להחלפת המנוע בוצעו לא מעט עדכונים ושיפורים בתחום הנדסת האנוש, לטוב נוחות משופרת של המפעיל. כך עוצבה מחדש הקונסולה הימנית והיא כוללת ריכוז מחדש של כל כפתורי ומתגי השליטה באופן המאפשר גישה נוחה עם קצות האצבעות. מסך מגע גדול מציג את כל המדדים החשובים ומאפשר שליטה ותכנות כל הפרמטרים הנחוצים, בקלות ובנוחות. הכיסא חדש אף הוא וכולל אופציית כיוון גובה ומיקום כמו גם רמת השיכוך, בכדי לאפשר התאמה טובה יותר למגוון מפעילים שונה. כל יחידת עמדת המפעיל מותקנת באופן חדש, הכולל שיכוך טוב מבעבר ובידוד טוב יותר בפני רעידות ורעשים. אחרון חביב הוא תא המפעיל, שכולל מערכת מיזוג חדשה, כולל מסנן פחם ושיפור בהגנה בפני פגיעות והתהפכות. יבואנית מכסחות Toro לארץ היא חברת ר.ט. כהן