אפליקציה ללחץ האוויר המתאים בצמיג הטרקטור
מיטאס מציגה: אפליקציה ללחץ האוויר המתאים בצמיג הטרקטור

לכל טרקטור, סוג וגודל צמיג ואופי השימוש – לחץ האוויר המתאים לו

מיטאס הצ'כית (Mitas) משיקה אפליקציה שימושית לחקלאים ובעלי ציוד מכני הנדסי העושים שימוש בצמיגים מתוצרתה. האפליקציה ניתנת להורדה ולהתקנה על מכשירים להם מערכת הפעלה Android, iOS או Windows, בין אם טלפון נייד ובין אם טאבלט. הרעיון הוא פשוט ומצריך הכנסה חד פעמית של נתונים, ולאחר מכן ניתן לקבוע את לחץ האוויר האידאלי לכל משימה, סוג עבודה ואופי שימוש. אין זה סוד שהתאמת הצמיג לייעודו ולחץ האוויר המדויק לכל משימה מהווים את הגורם הבסיסי והראשוני לחיסכון בצריכת הדלק, לעבודה התקינה, למזעור אפקט דחיסת הקרקע ולמקסום ביצועי הצמיג. במיטאס טוענים כי השימוש באפליקציה (הניתנת להורדה בחינם) יוביל בהכרח לקבלת תכונות דנן, ויאפשר בנוסף הארכת חיי הצמיג, ובשורה התחתונה: חיסכון בכסף.

אפליקציה ללחץ האוויר המתאים בצמיג הטרקטור

מיטאס מציגה: אפליקציה ללחץ האוויר המתאים בצמיג הטרקטור

לאחר הורדת האפליקציה יש להכניס נתונים טכניים, כמו סוג הטרקטור, סוג ומידות הצמיג, מהירות הנסיעה המבוקשת (ניתן לקבל הכוונה למהירות של 40 קמ"ש, למשל, עם משקל עצמי מסוים או מהירות של 20 קמ"ש, למשל, לסוג עבודה אחר וכיו"ב). כל שינוי בפעולת הטרקטור או באופי העבודה יצריך הכנסת השינויים למערכת (למשל: עדכון המהירות המרבית מ-20 ל-40 קמ"ש, הוספת כף מלפנים, ריתום מחרשה וכיו"ב), לרוב עדכון נתון המשקל, והאפליקציה תראה מייד את לחץ האוויר העדכני הרצוי לביצוע המשימה. ניתן להכניס למערכת מספר כלים, כאשר כאמור יש להעלות רק פעם אחת את הנתונים הבסיסיים (סוג וגודל הצמיג, משקל עצמי וכיו"ב) ולהתעדכן בנוחות ובמהירות עם כל שינוי. ניתן לקבל את נתוני לחץ האוויר המומלץ ב-Psi או ב-Bar.
להורדת האפליקציה לחצו כאן. צמיגי מיטאס מיובאים לארץ על ידי חברת תמיג.

מיטאס מציגה: אפליקציה ללחץ האוויר המתאים בצמיג הטרקטור

האפליקציה של מיטאס: יש להכניס פעם אחת נתונים בסיסיים של הציוד שלכם, ואז כל שנדרש הוא לעדכן את השינויים והלחץ המומלץ מופיע על המסך