, , ,

תיבת הילוכים חדשה לדויץ-פאהר 5D Keyline

דויץ-פאהר מציעה מעתה תיבות PowerShuttle חדשות לטרקטורים הרב תכליתיים מסדרה 5D, עם עד 30 הילוכים לכל כיוון

דויץ-פאהר (Deutz-Fahr) מציעה מעתה לטרקטורים מסדרה 5D Keyline מתוצרתה תיבת הילוכים PowerShuttle. מדובר באופציה בתשלום שהחקלאי יכול לבקש עם הזמנת הטרקטור.

בנוסף לשינויי כיוון קלים לביצוע ניתן להזמין תיבה זו גם עם שני יחסי העברה (מצבי עומס, בשפה מקצועית). תיבת ההילוכים החדשה מבוססת על תיבת ההילוכים המכאנית מדגם T3300 שפותחה והמיוצרת על ידי SDF, אליה צורפה מערכת אלקטרו-הידראולית. ה-PowerShuttle כוללת חמישה הילוכים בשלוש קבוצות (15 לפנים ו-15 לאחור, בסה"כ). עם הזמנת האופצייה לשני יחסי העברה עולה מספר ההילוכים לכדי 30 לכל כיוון.

סדרה 5D Keyline העדכנית של דויץ-פאהר מונעת באמצעות מנוע 3 צילינדרים מסדרת ה-FARMotion של SDF, החברה האם (בבעלותה גם למבורגיני, סאמה והורלימן). מנועים מתקדמים אלו עומדים בתקני שלב 5 האירופאיים והם מוצעים בתצורה זו בארבעת הגרסאות בסדרה: 5070D, 5080D, 5090D ו-5100D בטווחי ההספק שבין 66 ל-102 כ"ס, כולם מושגים ב-2,200 סל"ד.

גם בגרסאות ה-PowerShuttle החדשות מוצעות כסטנדרט יציאות 540 ו-540E מאחור, עם אפשרות להזמין בנוסף גם 1,000 סך"ד. יבואנית דויץ-פאהר לישראל היא חברת פריסבי (קרסו מוטורס)