, ,

ג'ון דיר מציגה את מערכת ה-AutoPath

מערכת הניהוג האוטונומי החדשה AutoPath מושקת באופן רשמי. הנה הפרטים

John Deere Autopath

ג'ון דיר חושפת את מערכת הניהוג האוטונומית לטרקטורים AutoPath. מדובר במערכת המנהלת אוטומטית קווי הנחיה לטרקטורים ברוחב משתנה לאורך השנה, מעיבודי שורה ועד לקציר. מעבר לחסכון בזמן הקשור בניהול הקווים, מציינים בג'ון דיר, מאפשרת המערכת צמצום הסיכונים של פגיעה בצמח בשלבי הפיתוח שלו, הקלה רבה על הקציר ומזעור הפחת בקציר.

אופן השימוש דורש לפני כל פעולה בשטח, חיבור למקלט StarFire לכלי העבודה, הזנת הרוחב המדויק של הזריעה ומרווחי השורות. בעת הזריעה מקלט StarFire מתעד את המיקום המדויק של כל שורת יבול. נתונים אלו מאוחסנים אוטומטית במרכז התפעול של ג'ון דיר ומשמשים את מערכת ה-AutoPath בהמשך בכדי לשמש לפעולות אחרות לאורך שאר העונה. קווים מנחים אלה מכסים גבולות חיצוניים ופנימיים, חזיתות ושורות יבול. מערכת ה-AutoPath מבטיחה בכל סוג של עבודה שהגלגלים ינועו תמיד במסלול המבוקש, הן במשימות הזריעה, הדישון, הריסוס או הקציר.

John Deere Autopath

מערכת ה-AutoPath מיועדת להתקנה ושימוש בכל כלי העיבודים של ג'ון דיר – טרקטורים עם כל הציוד הנישא/נגרר, מקצרות, קומביינים ומרססי 'סלף'.

ג'ון דיר תחשוף את המערכת בפני הציבור במסגרת תערוכות חקלאיות שונות החל מספטמבר הקרוב (2023), ובמקביל היא תוצע למכירה באמצעות סוכנים ודילרים. יבואנית ג'ון דיר לארץ היא חברת מפרם

John Deere Autopath