ג'ון דיר מודיעה כי מעכשיו ניתן להזמין את כל הגרסאות בסדרת הטרקטורים 6R מתוצרתה עם ג'וי-סטיק מתקדם מדגם CommandPRO. מדובר על הטרקטורים מסדרה זו המשווקים באירופה (ובשווקים נוספים, כמו ישראל) והמיוצרים בגרמניה. אופציה זו תוצע עבור הגרסאות עם תיבות הילוכים AutoPowr. בג'ון דיר בוחנים שידוך זה, בין מערכת התפעול המתקדמת CommandPRO לטרקטורים מסדרה 6R מזה כשנתיים, עם השקה מוגבלת של ג'וי-סטיק כזה עבור הגרסאות 6230R ו-6250R – החזקות בסדרה. אופציה זו הוצעה במשורה ובשווקים מעטים באירופה בלבד, ככל הנראה במטרה לבחון בתנאי אמת את התאמתה, אמינותה ויכולותיה בטרם היא תוצע לרוחב כל הסדרה ובכל השווקים הרלוונטיים.

ניתן להזמין בכל גרסאות הסדרה את הג'וי-סטיק CommandPRO כאשר בגרסאות ברמות האבזור Ultimate Edition מדובר באבזור סטנדרטי, הכלול במחיר (כולל תיבת ה-AutoPowr). הג'וי-סטיק החדש מתאים גם להשתלב עם מערכות התצוגה המתקדמות 4200 CommandCenter Display ו-4600 CommandCenter Display, עם מסכים בקוטר 7.0" ו-8.4", בהתאמה. כמובן שה-CommandPRO מותאם לכל יישומי ה-ISOBUS העדכניים ומאפשר תפעול ציוד רתום או נגרר (גם) באמצעות הג'וי-סטיק החדש.
הג'וי-סטיק החדש עבור סדרה 6R מושק לאחר השקעה משמעותית בארגונומיה ובנוחות לשימוש עבור המפעיל, מציינים הגון דיר. לדברי אנשי היצרנית מדובר במערכת קלה, נוחה ונעימה לתפעול שהיא לבדה תורמת להתייעלות העבודה, לרמת הנוחות ולשיפור בשל כך בתפוקה. כך ניתן בין היתר, למשל, לקבוע ולקבע את מהירות הנסיעה בקליק אחד באמצעות כפתור בקצה הג'וי-סטיק, או להחליט עבור 11 כפתורים ומתגים נוספים מה כל אחד עושה, ומה ניתן להפעיל או על מה לפקח באמצעותו – מהזרועות האחוריות או הקדמיות, עבור ביציאות הכוח ועד לניהוג האוטומטי.
יבואנית ג'ון דיר לארץ היא חברת מפרם מעמק חפר