Joskin Cobra2
,

מיכלית חדשה מ-Joskin

מומחית ציוד הדישון ופיזור הזבל הבלגית חושפת מיכלית חדשה, שתוצע גם אצלנו. בינתיים מדווחת היבואנית על הזמנות נוספות שעושות דרכן לארץ

Joskin Cobra2
Joskin Cobra2

Joskin הבלגית תחשוף במהלך החודש הקרוב (ינואר 2023) מיכלית לשאיבת, הצנעת או פיזור זבל נוזלי בשם Cobra2. ה-Cobra2 תוצע בחמש גרסאות: 11.8 מ"ק, 12.75 מ"ק, 13.1 מ"ק, 15.17 מ"ק, ו-15.6 מ"ק והיא מתאימה בעיקר לעבודה בקרקע חולית, בין היתר הודות לאפשרות להתאים לה גלגלים רחבים במיוחד בעלי כושר ציפה גבוה. למיכלית החדשה ריתום אחורי אינטגרלי ועקב כך ניתן לחבר אליה בקלות ובמהירות אמצעי הצנעה או עיבוד אחוריים. היבואן המקומי – חברת בולטק תעשיות – יציע גם דגם חדש זה בארץ.

Joskin Cobra2
Joskin Cobra2

מבולטק נמסר עוד כי במהלך פברואר תגענה לארץ 3 מיכליות חדשות שהוזמנו על ידי לקוחות, שלושתן מדגם ה-Modulo בנפח 11.0 מ"ק, כולן עם מצנעים מדגם Terasoc ברוחב 2.80 מטר.

Joskin Cobra2
Joskin Cobra2

ג'וסקין הינה חברה בלגית שפועלת ב-4 אתרי ייצור בבלגיה ופולין. החברה מעסיקה 900 עובדים ומייצרת מגוון רחב של מוצרים: ציוד מגוון לטיפול, שאיבת, הובלת ופיזור דשנים, מדשנות, נגררים לציוד כללי ולחציר, נגררים להובלת ירק קצוץ, מיכליות מים וחלב, משאבות נגררות, עמדות שתיה ניידות לבקר, מערבלי זבל נוזלי ועוד.

בולטק תעשיות קיבלה את זיכיון הייבוא והשיווק של מוצרי החברה ב-2019 והיא מתמקדת בעיקר במיכליות לשאיבת, פיזור והצנעת זבל פרות נוזלי, ובמפזרות זבל יבש (קומפוסט).

Joskin Cobra2
Joskin Cobra2

מבולטק נמסר לנו כי בשנים האחרונות, בעיקר עקב אי-הצלחת המתקנים הביולוגים והכימיים לטיפול בשפכי הרפת (בעיקר ממכון החליבה וחצר ההמתנה) שינה המשרד לאיכות הסביבה את הנהלים והחל לאשר הצנעת זבל פרות נוזלי בשדות חקלאיים לטיוב ודישון השדות. האישור ניתן לכל ימות השנה ובתנאי שניתן לעלות על החלקות. המיכליות אף מוכרות למענק מאגף המיכון וקיים סעיף תקציבי לעניין.

רפתות רבות הבינו כי המיכלית הינה פתרון קצה שמייתר את הצורך להזרים שפכים לביוב ולהסתכן בקנסות.

המיכלית הנפוצה ביותר בארץ היא מסדרת ה-Modulo עם מצנע אחורי, וזאת בשל היותה מכלית ורסטילית שניתן להזמין עבורה תוספות שונות לפי דרישה, כמו זרוע שאיבה צידית, משאבת טורבו ועוד.

Joskin Modulo2
Joskin Modulo2