,

שולחן תירס חדש מ-CASE


קייס משיקה שולחן קציר לתירס (גרעינים), כהרחבה לסדרה 4400. מדובר בשולחן המתוכנן לעבוד בשורות צפופות יחסית, עם מרווחים של 20-22" בין השורות (כ-51-59 ס"מ) במטרה למזער פחת ולהעלות את התפוקה ליחידת שטח. בקייס מגדירים את השולחן כ"קל משקל" והודות לתכנון חדש – ככזה המאפשר עבודה מהירה ברמת דיוק מרבית. התכנון החדש כולל כפרמטר בשולחן – החל מהעיצוב והתצורה החיצוניים, עבור דרך השלדה (המאסיבית ומחוזקת ביחס לשולחנות וותיקים יותר בהיצע), מערכת ההעברה ועד למערכת הקציר וההובלה. מעבר לרצון להציע שולחן המתאים לתנאי ריווח שורות דנן, מסבירים בקייס כי השולחן החדש תוכנן מאפס במטרה להתאים טוב יותר לקומביינים ההולכים ונעשים חזקים ומהירים משנה לשנה, בעלי תפוקות העולות בהתמדה.
התוצאה מתיימרת להציע לא רק התאמה לעבודה בזריעה בשורות צפופות יותר, כאמור, אלא גם בשמירה על איכות גבוהה יותר הן של הגרעינים והן של הגבעולים הקצוצים; כל מערך הובלת הגרעינים הוא חדש וכך גם מנגנון הציפה של השולחן, השומר על עבודה תוך מעקב בטוח מפני הקרקע.
לשולחנות הקציר החדשים של קייס פותחה מערכת חיתוך וקיצוץ חדשה, המתיימרת אף היא להציע תפוקה גבוהה מאי פעם, בהלימה להספקים העולים וגוברים של הקומביינים כיום. יבואנית קייס לארץ היא חברת נ. פלדמן מחיפה