מדשנת Rauch AXIS

מדשנת Rauch AXIS

מומחית מפזרות הדשן הגרמנייה Rauch משיקה מהדורות עדכניות של מפזרות דשן נישאות שעיקרן תוכנת ניהול, שליטה ובקרה חדשה. המדשנות המדוברות הן Rauch AXIS H ו-Rauch AXIS M 50.2 EMC+W המוצעות מעתה כסטנדרט וללא תוספת מחיר בתוכנת הניהול פרי פיתוח היצרנית Digital-Farming.
בהודעה אותה פרסמה Rauch בנידון מודגש כי הוספת מערכת הבקרה והניהול הממוחשבת למפזרות הופכות אותן ליעילות, חסכוניות ומדויקות הרבה יותר מדור מפזרות אלו עד כה. עיקר התוספת היא ביכולת לתכנת ולהכניס מפרט ונתונים רבים אל מנגנון ניהול המדשנת, דוגמת מעקב מדויק יותר אחר הכמות, רוחב ושטח הפיזור המדויק, יכולת לשנות את אופי ותצורת הפיזור לפי צרכים שונים, מעקב צמוד אחר כל הפרמטרים החשובים בעבודה ואיסוף וניתוח כל הנתונים הנאספים תוך כדי עבודה לטובת התייעלות בהמשך.

מדשנת Rauch AXIS

מדשנת Rauch AXIS

בנוסף ניתן לחלק את הפיזור לשני סוגי דשן שונים, עם חלוקת פיזור לפי צדדים או לפי כמויות שונות. זאת אומרת: ניתן בקלות לבצע פיזור של חומרים או ריכוזים שונים בפס אחד – בנפרד או במעורבב.
עוד טוענים ב-Rauch כי התוכנה החדשה מאפשרת הורדת או שליחת כל המידע הנאסף אל כל מערכות הניהול החקלאיות המוכרות כיום, בקלות וללא מאמץ – בין היתר באמצעות הטלפון הנייד.
מערכת ה-Digital-Farming של Rauch כוללת התאמה ל-ISOBUS והיא מגיעה עם מסך מגע תואם המתחבר בתוך הקבינה, אל מול פני המפעיל. יבואנית Rauch לארץ היא חברת אגרו תמיר מכפר תבור

מדשנת Rauch AXIS

מדשנת Rauch AXIS