,

מתקן הולנדי לניקוי רפתות (וידאו)


TOBROCO-GIANT ההולנדית, המוכרת אצלנו הודות למעמיסי Giant הקומפקטיים הנמכרים גם בארץ, משיקה מתקן ייעודי לניקוי ופיזור חול או נסורת ברפתות המותקן בקצה זרוע המעמיס. מדובר ב-Giant ZV350 המוצג על ידי היצרנית כמכשיר קומפקטי, יעיל וחכם, אשר פותח על ידי מהנדסי החברה בשיתוף ותוך קבלת בקשות, הצעות וטיפים ממגדלי בקר בהולנד.
מערך הפיזור מתאים לשימושים נוספים בחקלאות (ובמגזרים נוספים) בהם נדרשת יכולת פיזור שווה לכל רוחבה של חומר יבש, לכל צורך שהוא. ניתן לכוון את כמות החומר היוצאת מתחתית המיכל, כך שמנעד השימושים במערכת הופך לרחב ומגוון.

ה-ZV350 מכיל – למרות שמו… – 370 ליטר בנפח וניתן להוסיף אליו זרוע עם מטאטא מתכוונן (בקוטר 75 ס"מ), המצטרף למגב האינטגרלי המנקה את המשטח לפני פיזור החול/נסורת. מטוברוקו נמסר כי המתקן מפזר את הנסורת/חול באופן אחיד לרוחב כל פס העבודה (130 ס"מ) תוך חיסכון של לפחות 50% בכמות החומר המפוזר, בהשוואה לשיטות פיזור אחרות. גם סעיף הזמן מוגדר כחסכוני באופן משמעותי מכל שיטת פיזור מוכרת אחרת, ויחד מובטח – על פי החשבון של היצרנית – חיסכון של עד 2,400 יורו לשנה בזמן, כוח אדם וחומר לפיזור על כל 100 ראש בקר. היתרונות מבחינת השמירה על הניקיון ומזעור הסכנה בפני זיהומים הנו ברור.
כל מערך הפיזור ניתן לחיבור וניתוק מהירים מקצה זרוע המעמיס הקומפקטי, והוא מותאם לעבודה גם עם כלים מתוצרת אחרת. יבואנית TOBROCO-GIANT לארץ היא חברת ט.ק. שיווק והפצה