,

רענון המכבשים ב-Krone

מכבש קרונה סדרה Comprima

מכבש קרונה סדרה Comprima עם מנגנון עיטוף אינטגראלי

קרונה הגרמנייה (Krone) תחשוף במהלך תערוכת אגריטכניקה 2017 בהאנובר-גרמניה, במהלך נובמבר הקרוב, את המהדורה העדכנית והמשופרת של המכבשים לחבילות עגולות מסדרה Comprima. סדרה זו כוללת בסה"כ 17 דגמים המייצרים חבילות עד לקוטר של 205 ס"מ, עם או בלי מערכת עיטוף אינטגראלית. בקרונה מציינים השנה יומולדת 40 להשקת מכבש החבילות העגולות הראשון מתוצרתה ומשלבים נקודת ציון זו עם השקת ההיצע המשופר והמחודש.

מכבש קרונה

כך זה החל אצל Krone ב-1977: מכבש ה-KR180

הסדרה החדשה תכלול מספר דומה של דגמים, אך הגדולים שבהם יאפשרו ייצור חבילות עגולות עד לקוטר 215 ס"מ. בולט מכל הוא העיצוב החיצוני החדש – המודרני וה'זורם' יותר, המבדיל בקלות בין הגרסאות הוותיקות לאלו העדכניות. כל המעטפת בדגמים השונים עוצבה מחדש, עם גרפיקה מעודכנת, וכך גם כל מערכות התאורה (מעתה – LED) ומערכות האיסוף (Pick-up). מנגנון הכבישה הפנימי רוענן ושופר אף הוא בכל הגרסאות, וכולל הוספת חיישני אולטרא-סאונד המחליפים את הגששים המכאניים במפקחים על קוטר, דחיסות ורמת הכבישה. כל מערכות האלקטרוניקה וההידראוליקה רועננו, בין היתר בהחלפת החיווט והצנרת בעמידים ומאסיביים יותר.
בקרונה יחלו בשיווק ומכירת היצע המכבשים החדש מסדרה Comprima כבר בסיום השקתם בהאנובר בנובמבר, וציינו כי במהלך השנה הקרובה יוצעו המכבשים החדשים במבצעים שונים ובהנחות משמעותיות כחלק מציון יובל ה-40 לכניסת קרונה לתחום.
יבואנית קרונה לארץ היא חברת האחים ניסנבוים מיבנאל.

מכבש קרונה סדרה Comprima

מכבש קרונה סדרה Comprima