מעמיס Weidemann 1380
מעמיס Weidemann 1380

מעמיס Weidemann 1380

חברת ר.ט. כהן ממושב בית יצחק שבעמק חפר היא יבואנית ויידמן (Weidemann) החדשה לארץ. כזכור יוצג המותג עד לפני זמן מה על ידי חברת טרקטורם מרמת יוחנן, אך מזה למעלה משנה היא אינה פעילה בתחום היבוא החקלאי ואיבדה בין היתר גם את זיכיון יבוא ויידמן לישראל.
ויידמן הנה יצרנית גרמנייה השייכת כיום לקונצרן וואקר ניוסון, והמתמחה (בעיקר) במעמיסים קומפקטיים – בפרט עבור המגזר החקלאי. החברה נוסדה ב-1960 והתמחתה כבר מתחילת דרכה במיכון חקלאי. ב-1972 הושק ה-Hoftrac – מעמיס פירקי קומפקטי שתוכנן במיוחד לעבודות חקלאיות במשק, ובדיעבד היה זה הכלי ש"המציא" את הסגמנט, בעקבותיו הציעו יצרניות רבות נוספות – בעיקר גרמניות – מעמיסים "חקלאיים" קומפקטיים, תחום נרחב ותחרותי מאוד כיום. ב-2005 נרכשה החברה על ידי Wacker Construction Equipment AG – חברה שהפכה מאוחר יותר לאחת מאבני היסוד של וואקר ניוסון המוכרת ד'היום.

Weidemann eHoftrac

Weidemann eHoftrac – המעמיס הקומפקטי החשמלי הראשון בייצור

מ-Weidemann נמסר לנו כי נציגי חברת ר.ט. כהן כבר ביקרו בחברה ובמפעליה, וקיבלו הדרכות רלוונטיות לגבי ארסנל הכלים שעתיד להגיע לארץ. ר. ט. כהן היא יבואנית ומפיצת ציוד הגינון המקצועי של Toro, הרב-כלים והמעמיסים של מולטי 1 ומעמיסי CSF בארץ. כלים ראשונים תחת היבואנית החדשה צפויים להגיע לארץ לקראת סוף יולי הקרוב. לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות לחברת ר.ט. כהן

מעמיס טלסקופי Weidemann T4108

מעמיס טלסקופי Weidemann T4108