מעמיס אופני קייס 321F
,

מעמיס חדש לרפתות

מעמיס אופני קייס 321F

מעמיס אופני קייס 321F

קרסו מוטורס, יבואנית הציוד המכני ההנדסי של קייס לארץ (יבואנית המיכון החקלאי היא חברת ניו פלדמן) החלה לשווק את המעמיס הקומפקטי קייס 321F בישראל, כאשר הכלי הראשון נמסר כבר למגזר החקלאי. למרות התאמת המעמיס למגזר זה, מציעים בקרסו דגם זה לכל משימה הדורשת מעמיס קומפקטי, בכלל זה לעבודות בשטח אורבני, באתרי עבודה צפופים, למשימות תשתית ובניין וכיו"ב.

מעמיס אופני קייס 321F

מעמיס אופני קייס 321F

במקביל לתחילת ייבוא 321F מוצע אצלנו גם האח הגדול והחזק במקצת – קייס 521G, הפונה אף הוא למגזר החקלאי והוא משוייך לקטגוריה כבדה במקצת, סביב ה-10 טון. כלי זה אמור להגיע בעתיד הקרוב לישראל.

מעמיס אופני קייס 321F

מעמיס אופני קייס 321F

קייס 321F הוא מעמיס אופני פירקי במשקל עבודה של 6.0 טון בקירוב, המסוגל להניף עד קרוב ל-4.0 טון בצידוד מלא. גובה ההרמה המרבי שלו עומד על כ-3.4 מ' בפין הכף והיצרנית מציעה מגוון ציוד נרתם המותאם (בין היתר) לעבודות במשק, דוגמת מגוון כפות (עד 1.3 מ"ק), מזלגות, מטאטאי כביש, מקרבי מזון, להבים לפינוי זבל ועוד. המנוע מגיע מאגף המנועים התעשייתיים בפיאט (קייס הנה חברה-בת של פיאט האיטלקי) – FPT – וכאן מדובר ב-4-צילינדרי בנפח 3.4 ליטר המייצר 70 כ"ס. המשאבה ההידראולית מציעה ספיקה מרבית של 85 ליטר/דקה כסטנדרט, ולנדרשים ספיקה גבוהה יותר (למשל: למפעילים ציוד הידראולי דוגמת מטאטא כביש, חובק חבילות וכיו"ב) מוצעת משאבה מרכזית בספיקה מרבית של 130 ליטר/דקה.

מול אילו כלים יתמודד אצלנו המעמיס החקלאי החדש של קייס? למפרט המלא ולהשוואה מול המתחרים לחצו על התמונה למטה: