Case 521F 2016
, ,

רענון ה'מעמיס החקלאי' ב-CASE

מעמיס אופני Case 521F

מעמיס אופני Case 521F


קייס משיקה מהדורה עדכנית ומשופרת של המעמיס הוותיק 521F המותאם בין היתר גם למגוון משימות בתחום החקלאי. מדובר במעמיס קומפקטי-בינוני בגודלו בקטגוריית משקל העבודה של ה-10 טון בקירוב, המוצע עם מנוע המייצר כאן 131 כ"ס. עיקר העדכון מתייחס לשיפור בצריכת הדלק ובכוח הפריצה בכף.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

המעמיס קייס 521F הושק ב-2013 וזהו הריענון הראשון אותו הוא עובר. המנוע עומד בתקני Tier 4 Final ובמסגרת הטיפול המקיף אותו עבר המעמיס "הוכנסו אי אלו אביזרים ומכלולים לטובת החיסכון בדלק", כפי שמוסרים מקייס, מבלי להיכנס לפירוט מלא. בשורה התחתונה אמור דגם זה להציע מעתה צריכת דלק מופחתת ביחס ל-521F היוצא. המנוע מצוייד במפחת קטליטי סלקטיבי (SCR) ונעדר מסנן חלקיקי דיזל, מה שחוסך תחזוקה ועלויות. עוד לטובת החיסכון בדלק הוא מנגנון דימום מנוע אוטומטי המוצע מעתה בדגם זה כסטנדרט.
שיפור משמעותי מוצע גם בכוח הפריצה בכף, שמעתה יעמוד על הטווח שבין 16,735-19,303 ליברות/רגל, תלוי בזרועות ובגודל הכף.
קייס 521F מוצע עם זרועות בתצורת Z כסטנדרט כאשר בהתאם לאופי השימוש ולדרישה ניתן להזמין גם זרועות XR מוארכות ומנגנון לחיבור וניתוק מהירים לנדרשים לעבוד עם מגוון ציוד מתחבר, הנקרא T.

מעמיס אופני Case 521F

מעמיס אופני Case 521F


החדשה האחרונה מתייחסת לתא המפעיל, המתיימר להיות המרווח בקטגוריה, ושמעתה מוצעים בתוכו מערכת סינון אוויר כפולת מסננים, מערכת תאורה משופרת ולוח מחוונים חדש עם אפשרות בחירה בין ארבעה מצבי עבודה – כסטנדרט.
רשימת האופציות בתשלום המעודכנת כוללת אפשרות ניהוג באמצעות ה'ג'וי-סטיק', כיסא מאוורר ומחומם, מצלמת רוורס, מגוון רחב מבעבר של צמיגים לבחירה ועוד.