Chevrolet Silverado 2016

Chevrolet Silverado 2016


החשיפה המלאה מתוכננת להיערך בעוד שבועות ספורים, אך כבר עתה משחררת שברולט האמריקאית תמונה ראשונה של הדור הבא של הטנדר המגודל שלה 'סילברדו' עם כמה פרטים טכניים מעניינים. עם ההשקה המלאה, כך מובטח, ייחשפו פרטים וחידושים נוספים.
שברולט סילברדו עבר רענון ועדכון מקיפים אחרונים ב-2013, ודגם 2016 אינו חדש או על בסיס פלטפורמה עדכנית, אך הוא בהחלט מחודש ומרוענן. ראשית – העיצוב; בנוסף לנגיעות קלות סביב במרכב, בולטת חזית חדשה בה עודכנו הסבכה הקדמית ('גריל') ויחידות התאורה, כאשר את הפנסים הקונבנציונאליים המוכרים מהסילברדו מחליפים ב-2016 פנסים על בסיס טכנולוגיית LED. המעצבים האחראיים למראה הסילברדו החדש ל-2016 צמצמו גם במעט את משטחי הכרום הבוהקים, לטובת צביעה בצבעי המרכב המעניקים לרכב המגודל חזות מאופקת ואולי אף "בוגרת" יותר ומצועצעת פחות.
Chevrolet Silverado 8-speed gear

Chevrolet Silverado 8-speed gear


אבל, מהמידע המועט שפורסם עד כה, עיקר החדשות מתחבאות אצל הסילברדו החדש מתחת לפח; לראשונה יוצע בטנדר תיבה אוטומטית חדשה עם לא פחות מ-8 הילוכים. בשברולט טוענים כי מדובר בפרי פיתוח וניסויים ארוכים ומפרכים, והתוצאה מציעה שילוב חסר תחרות – כהבטחת אנשי שברולט – של חלקות בהעברת הכוח, יעילות בניצולת וחיסכון משמעותי בצריכת הדלק.
עדכון אחרון מתייחס למערכת המולטימדיה והמידע MyLink המוכרת מהסילברדו (ומדגמים נוספים המיוצרים על ידי GM – הקונצרן-אב של שברולט) שעודכנה ושודרגה לקראת שנת הדגם 2016 בין היתר ביכולתה לתמוך ביישומים עדכניים הן של Apple CarPlay והן של Android Auto.
לפרטים נוספים ניתן לפנות ליבואנית שברולט לארץ, בלחיצה כאן