CASE Maxxum 150
קייס הציגה בארה"ב את המאקסום (Maxxum) החדש, הדור הבא של הטרקטורים הרב-תכליתיים הקלים-בינוניים בהספקם (115-145 כ"ס) המצויידים מעתה במנועים עדכניים, העומדים בתקני Tier 4 final. לא בכדי נערכה החשיפה הראשונה של הסדרה החשובה החדשה במסגרת ועידת תעשיית הבקר האמריקאית בסאן אנטוניו, טקסס; בקייס מודעים להצלחה ולפופולאריות לה זכתה סדרת המאקסום עד כה בקרב מגדלי בקר, בתחום הרפתות והמשק החי, כמו גם אצל חקלאים הנדרשים לטרקטור עם מעמיס קדמי, כך שהאכסניה שנבחרה נראתה מושלמת.
הבולט ביותר הוא כמובן העיצוב החדש, עם קווים אגרסיביים וחדים בהשוואה למאקסום היוצא, ללמדך כי נושא העיצוב ממשיך לקבל עוד ועוד משקל גם אצל יצרני כלי עבודה תכליתיים כמו טרקטורים. בקייס טוענים כי מדובר בקו העיצוב הבא של קייס, עיצוב שדומה לו נראה גם בדור הבא של הסדרות הגדולות יותר. למרות שעדיין ניתן לזהות במבט ראשון כי מדובר בקייס (ובמבט שני בקייס מאקסום…), כל פינה בטרקטור החדש טופלה ועודכנה: חופת המנוע, יחידת חיפוי המצנן והפנסים בחזית, הכנפיים ותא המפעיל.
CASE Maxxum 150
היצע המנועים החדש כולל כמקודם יחידות כוח מבית FPT – חטיבת המנועים התעשייתיים בפיאט (קייס שייכת לקונצרן פיאט האיטלקי), אך המנועים עודכנו ושופרו במטרה לעמוד בתקני Tier 4 Final. בסה"כ מוצעים 5 דגמים חדשים של המאקסום, כולם עם Power Boost המוסיף בין 17 ל-24 כ"ס בשעת הצורך, בהתאם לגרסה. היצע תיבות ההילוכים כולל בשלב ההשקה 3 תיבות semi powershift בתצורת 16×16 ו-17×16 (עד 40 קמ"ש) ו-17×16 (עד 50 קמ"ש) ו-2 תיבות רציפות (CVT) דו-שלביות, האחת מאפשרת מהירות נסיעה מרבית של 40 קמ"ש, השנייה – 50 קמ"ש. תיבה רציפה מוצעת לכל הגרסאות, למעט לחזקה ביותר – הקייס מאקסום 150.
תא המפעיל החדש כולל יחידת גג חדשה, בתוכה מערכת תאורת LED היקפית מתקדמת ורבת עוצמה, הכוללת 8 פנסים, עם הבטחה לתאורה משופרת באופן משמעותי בהשוואה לדגמים העכשוויים. עוד חבויה בגג מערכת מיזוג חדשה ומשופרת. בתוך תא המפעיל שונו מבנה ומיקום חלק מהקורות במטרה להציע שדה ראייה משופר, הארגונומיה של אמצעי התפעול והבקרה השונים שופרה, ובכלל – בקייס מבטיחים כי איכות הנסיעה והנוחות לאורך זמן שופרה בדגמי הסדרה החדשה. כאופציה מוצעת מערכת שיכוך לסרן הקדמי, ובתוך כך מציינים בקייס שיפור במערכת ההיגוי.
CASE Maxxum 150
הדגמים העדכניים בסדרה מאקסום החדשה ועיקר הנתונים הם כדלקמן:
קייס מאקסום 115: מנוע 4 צילינדרים טורבו-דיזל בנפח 4.5 ליטר, 125 כ"ס (145 עם Power Boost), מהירות מרבית 50 קמ"ש (עם תיבת semi powershift 17×16), מהירות מינימאלית (זחילה): 161 מ' בשעה, בסיס גלגלים: 264.2 ס"מ, משקל עבודה סטנדרטי: 5,125 ק"ג, כושר הרמה סטנדרטי בזרועות: 3,030 ק"ג, אופציה: 3,130 ק"ג.
קייס מאקסום 125: מנוע 4 צילינדרים טורבו-דיזל בנפח 4.5 ליטר, 135 כ"ס מקסימום (155 עם Power Boost), מהירות מרבית 50 קמ"ש (עם תיבת semi powershift 17×16), מהירות מינימאלית (זחילה): 161 מ' בשעה, בסיס גלגלים: 264.2 ס"מ, משקל עבודה סטנדרטי: 5,125 ק"ג, כושר הרמה סטנדרטי בזרועות: 3,030 ק"ג, אופציה: 3,130 ק"ג.
קייס מאקסום 135: מנוע 4 צילינדרים טורבו-דיזל בנפח 4.5 ליטר, 145 כ"ס מקסימום (169 עם Power Boost), מהירות מרבית 50 קמ"ש (עם תיבת semi powershift 17×16), מהירות מינימאלית (זחילה): 161 מ' בשעה, בסיס גלגלים: 264.2 ס"מ, משקל עבודה סטנדרטי: 5,125 ק"ג, כושר הרמה סטנדרטי בזרועות: 3,030 ק"ג, אופציה: 3,130 ק"ג.
קייס מאקסום 145: מנוע 4 צילינדרים טורבו-דיזל בנפח 4.5 ליטר, 155 כ"ס מקסימום (175 עם Power Boost), מהירות מרבית 50 קמ"ש (עם תיבת semi powershift 17×16), מהירות מינימאלית (זחילה): 161 מ' בשעה, בסיס גלגלים: 264.2 ס"מ, משקל עבודה סטנדרטי: 5,670 ק"ג, כושר הרמה סטנדרטי בזרועות: 3,030 ק"ג, אופציה: 3,130 ק"ג.
קייס מאקסום 150: מנוע 6 צילינדרים טורבו-דיזל בנפח 6.7 ליטר, 158 כ"ס מקסימום (175 עם Power Boost), מהירות מרבית 50 קמ"ש (עם תיבת semi powershift 17×16), מהירות מינימאלית (זחילה): 161 מ' בשעה, בסיס גלגלים: 264.2 ס"מ, משקל עבודה סטנדרטי: 5,806 ק"ג, כושר הרמה סטנדרטי בזרועות: 3,030 ק"ג, אופציה: 3,130 ק"ג.

לפניה ליבואנית טרקטורים קייס לארץ, לחצו כאן
CASE Maxxum 150