קאב קאדט (Cub Cadet) האמריקאית חשפה במסגרת כנס סוכנים ארצי בנאשוויל, ארה"ב, את סדרת טרקטורוני הכיסוח החדשה XT Enduro.קאב קאדט XT1 קאב קאדט XT1החברה בת של קונצרן MTD הפעיל בתחומי הציוד לגינון השונים, מציעה תחת שם הסדרה החדשה למעשה טווח כלים רחב המכסה את כל הקטגוריות בתחום טרקטורוני הכיסוח, מכלים המציעים רוחב כיסוח של 42" (כ-107 ס"מ) עם מנועי 18 כ"ס ועד לכלים עם מנועי 26 כ"ס ורוחב כיסוח של 54" (כ-137 ס"מ), בטווחי מחיר שבין מ-1,500$ ועד 3,000$ בארה"ב.

שולחן כיסוח ברוחב 54" שולחן כיסוח ברוחב 54" סדרה XT החדשה מבית קאב קאדט סדרה XT החדשה מבית קאב קאדט

היצרנית מדגישה כי דגמי הסדרה החדשה שופרו, עודכנו ולוטשו בכל היבט ביחס לדגמים קודמים, בראש ובראשונה בעיצוב ובהנדסת האנוש.
בחברה הוחלט להשקיע בשתי פלטפורמות בסיסיות, שעל בסיסן תוצאנה שתי תתי סדרות שכאמור יחד מתיימרות לכסות את כל דרישות הלקוחות. תת סדרה XT 1 מתחילה עם הדגם הבסיסי LT 42, עם מנוע קוהלר 18 כ"ס, הינע הידרוסטאטי ושולחן כיסוח ברוחב 42". תת הסדרה XT 2 כוללת את הדגמים החזקים והיקרים יותר, ומציעה כגרסת קצה את ה-GT 54 FAB המצוידת אף היא במנוע קוהלר, אך כאן מדובר בדו-בוכנתי עם 26 כ"ס ושולחן כיסוח ברוחב 54". לדגם זה יציאת PTO אלקטרונית, במקום מכאנית כביתר הדגמים בסדרה XT החדשה. מעניינת היא האפשרות לחיבור בלוטות' – היחידה בתחום, לטענת היצרנית, המאפשרת הורדת נתונים על ביצועי ומצב הכלי היישר לטלפון הנייד או למחשב. נתונים אלו מיועדים כמובן גם להישלח למוסך לצורך טיפולים או איתור תקלות.

קאב קאדט XT1 קאב קאדט XT1

לפניה ליבואנית קאב קאדט לארץ, לחצו כאן