Arctic Cat XR 550 LTD
יצרנית רכבי הפנאי, העבודה ואופנועי השלג ארקטיק-קאט ממינסוטה-ארה"ב חושפת היצע רענן ומחודש של ציוד. בתוך כך מושקות סדרות רכבי ה-UTV פראולר (Prowler) החדשה וסדרת טרקטורוני עבודה כפולי הנעה חדשים בשם סדרה XR. הכלים החדשים נחשפו לראשונה בסוף 2014 בפני סוכני ארקטיק קאט בארה"ב, אך רק עתה מתבצעת החשיפה המלאה לציבור ותחילת השיווק והמכירות.
Arctic Cat XR 700 Limited EPS
סדרת הטרקטורונים החדשה XR כוללת בסה"כ 7 גרסאות עם מנועים בנפח 550-700 סמ"ק. בארקטיק-קאט מדגישים כי סדרה זו מחליפה את דגמי הביניים העכשוויים, שכונו לפי נפח מנועיהם – '300', '400', '450' ו-'500'. בהשוואה לדגמים היוצאים מדובר כמובן בעיצוב חדש ומודרני בהרבה, אך גם בשלדה ומכלולים חדשים כאשר אחד החידושים המשמעותיים הוא בסיס גלגלים ארוך יותר בסדרה XR, לטובת יציבות גבוהה יותר והתאמה טובה יותר למגוון משימות וצורכי עבודה. הארכת בסיס הגלגלים אפשרה למקם את המנוע קדימה יותר בשלדה לטובת שיפור ביציבות וחלוקת משקל טובה יותר. המקום הנוסף נוצל גם – לטענת אנשי ארקטיק-קאט – להוספת מקום לרגלי הרוכב על המדרסים. גם מערכת ההיגוי היא חדשה בסדרה XR החדשה ומתיימרת להציע פעולה מדוייקת יותר מחד, אך קלה יותר לתפעול מאידך. זווית הצידוד של הגלגלים הקדמיים אמורה להיות גדולה יותר בסדרה החדשה, כך שבאופן כללי ההיגוי אמור להיות קל, נוח ומדויק יותר מבעבר. בנוסף, מערכת המתלים חדשה כאן, עם מבנה מעודכן ומחוזק, בולמים מאסיביים יותר ובעלי מהלך ארוך מבעבר. עדכון משמעותי נוסף בוצע במערכת התאורה, שמעתה מתבססת על טכנולוגיית LED רבת עוצמה אך חסכונית בצריכת האנרגיה.
Arctic Cat Prowler 700 XT
רכב ה-UTV פראולר חודש אף הוא ולפני הכל קיבל עיצוב חדש ועדכני למראה, לבטח ביחס לדגם העכשווי הוותיק, שהזמן כבר החל לתת בו אותותיו. רוב העדכונים מתמקדים כאמור בעיצוב, אך גם בסביבת הנהג והנוסע ובמערכת המתלים, המתיימרת להציע נוחות גבוהה משמעותית מבדגם היוצא, שלא היה מהרכים בתחום. בפראולר החדש רוכזו כל המתגים, הידיות ואמצעי התפעול בלוח המחוונים ובנוסף מוצע תא כפפות ננעל ועיצוב פלסטיקה חיצונית – בעיקר של החופה הקדמית – שונה, במטרה להציע שדה ראיה יעיל יותר. מתחת לחופה הקדמית מותקן תא אחסון גדול ועמיד בפני מים בנפח 83 ליטרים. היצע המנועים נותר דומה, עם יחידות כוח בנפח 550, 700 ו-1,000 סמ"ק.
יבואנית ארקטיק-קאט לארץ היא קבוצת סמל"ת, ללא אתר אינטרנט ייעודי.

Arctic Cat Prowler

Arctic Cat Prowler