מטאבו הגרמנייה מחדשת את היצע כלי הגינון הנטענים המקצועיים שלה

Metabo RM 36-18 LTX BL 46

יצרנית כלי העבודה החשמליים הגרמנייה מטאבו (Metabo) מחדשת את היצע כלי הגינון החשמליים שלה – כולם נטענים. ע פי מטאבו מציע דור הכלים החדש זמן פעולה ארוך יותר ופעולה שקטה יותר.

Metabo RSG 18 LTX 15

הכלים החדשים מוגדרים כ'מקצועיים', קרי: מיועדים לגננים ואנשי תחזוקה שזה מקצועם, אך כמובן מתאימים גם לגננים חובבים, בפרט לבעלי גינות גדולות יותר.

Metabo LB 18 LTX BL

היצע כלי הגינון החדש ל-2021 כולל שבעה כלים: מכסחת דשא (RM 36-18 LTX BL 46), שני חרמשים מנועיים – האחד עם ידית עגולה (FSD 36-18 LTX BL 40) והשני עם ידיות כידון (FSB 36-18 LTX BL 40), מפוח עלים (LB 18 LTX BL), מרסס גב מנועי (RSG 18 LTX 15) וקוצץ קנטים ידני (SGS 18 LTX Q) הניתן להפוך גם לגוזם גדר חיה קומפקטי (SGS 12 Q).

Metabo SGS 12 Q

כל הכלים החדשים, כך מטאבו, קיבלו מנוע ומנגנונים מכאניים חדשים, המבטיחים שיפור בעוצמה ובביצועים ביחס לכלים קודמים. כל הכלים מתבססים על מערכות 18 וולט שפותחו על ידי מטאבו והמכונות CAS, קיצור של Cordless Alliance System. דגש מיוחד הושם, כאמור, על פעולה שקטה יותר, ולדוגמא מציינים במטאבו את רמות הרעש אותן מייצר מפוח העלים הנטען, העומד על 89 דציבלים. על פי היצרנית מדובר בפעולה השקטה ביותר של כלים מסוג זה המוצעים בשוק כיום.

Metabo FSD 36-18 LTX BL 40

עוד שיפורים משמעותיים שיושמו בכלים החדשים לעומת הדור הקודם הוא בארגונומיה ובקשיחות; הנדסת האנוש מתיימרת להבטיח אחיזה, תפעול ועבודה נוחים וקלים יותר – נתון משמעותי בעיקר למי שעובד זמן רב עם אתו הכלי (כפי שמקובל בעבודות גננות מקצועיות). הקשיחות שופרה משמעותית אף היא, בעיקר בתכנות מבנה ותצורה שונים של הכלים, עם עיבוים וחיזוקים בנקודות התורפה, במטרה להציע עמידות ואמינות משופרות.

מטאבו מיובא ומשווק בישראל על ידי חברת גמל שריד

Metabo FSB 36-18 LTX BL 40