מעמיס טלסקופי דיאצ'י Mini Agri 20.4
, ,

טלסקופי קומפקטי חקלאי מ-Dieci

מעמיס טלסקופי דיאצ'י Mini Agri 20.4

מעמיס טלסקופי דיאצ'י Mini Agri 20.4

יצרנית המעמיסים האיטלקייה דיאצ'י (Dieci) משיקה מעמיס טלסקופי קומפקטי עבור המגזר החקלאי תחת השם Mini Agri 20.4. בשלב זה מדובר באב טיפוס בהגדרה, שככל הנראה יגיע לייצור סדרתי במהלך המחצית השנייה של השנה הבאה (2019).
דיאצ'י טרם פרסמה מפרט מלא ונתוני משקל וביצועים, אך עיקרי הדברים כבר ידועים: משם הדגם ניתן להבין כי מדובר בכושר הרמה מרבי של כ-2.0 טון ובגובה הרמה מרבי של כ-4.0 מ'. הכוח מסופק על ידי מנוע קובוטה המציע 50 כ"ס כאשר בדיאצ'י מדגישים כי תצורת המנוע הספציפית כמו גם העיצוב ותכנון הכלי אפשרו גובה נמוך במיוחד – מבלי לציין נתון רשמי, הכולל מרווח גחון מכובד למרות מרכז הכובד הנמוך. הכוח מועבר אל כל הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטטית.
הקבינה חדשה בדגם זה, ומבטיחה – למרות ממדים חיצוניים קומפקטיים – להציע מרווח ראוי עבור המפעיל, יחד עם הנדסת אנוש טובה המאפשרת נוחות ראויה גם בשהייה ממושכת בתוכה.

מעמיס טלסקופי דיאצ'י Mini Agri 20.4

מעמיס טלסקופי דיאצ'י Mini Agri 20.4

דיאצ'י Mini Agri 20.4 מוצע כתגובה לדרישה הגוברת לציוד חזק יותר ויותר, בעל תפוקה גבוהה ויעילות מקסימלית – גם בסגמנטים הקומפקטיים יותר. הדרישות כיום ממעמיס טלסקופי קטן הן גבוהות לאין ערוך בהשוואה לדרישות לפני עשור ויותר; מעמיסים טלסקופיים מכונים לא פעם "נושאי כלים" כאשר המשמעות היא יכולות וביצועים הרבה מעבר להרמה או הורדת מטען בקצה הזרוע. כציוד המפעיל ציוד הידראולי או מכאני – ולעיתים מורכב – הוא נדרש ליכולות גבוהות, כוח רב ותפוקה גבוהה בסופו של יום, גם בגרסאות הקומפקטיות יותר. הכיוון הספציפי אליו מכוונים בדיאצ'י הוא רפתות בינוניות וגדולות בהן נדרשת ניידות של מטענים וציוד ממקום למקום, גם לגובה, יחד עם – כמובן – יכולות סידור חבילות חציר, העמסת מערבלי מזון, פינוי זבל/קירוב מזון/מגוון עבודות גרירה ועוד. יבואנית דיאצ'י לארץ היא חברת צ.ל.ע מעמק חפר. מהחברה נמסר כי ייבוא דגם זה לארץ נשקל בחיוב.