מעמיס טלסקופי סקיי-ג'ק SJ519
,

חדש: מעמיס 'חקלאי' מ-Skyjack

מעמיס טלסקופי סקיי-ג'ק SJ519

מעמיס טלסקופי סקיי-ג'ק SJ519

סקיי-ג'ק (Skyjack) הקנדית משיקה את ה-SJ519 – המעמיס הטלסקופי הקומפקטי הראשון שלה. מדובר בכלי קומפקטי ויחד עם זאת בעל כושר הרמה מכובד – עד 2,500 ק"ג – וגובה הרמה מרשים ביחס לסגמנט העומד על קצת יותר מ-5.8 מטרים. בגובה מרבי מדובר על כושר הרמה של 2,000 ק"ג. הפתח האופקי המרבי הוא כ-3.4 מטרים, כאשר במצב זה מסוגל הכלי להרים משקל מרבי של קצת יותר מ-860 ק"ג. משקל העבודה של המעמיס החדש הוא כמעט 4.8 טון. למשימות להן מיועד ה-SJ519 החדש – ברפתות, במרכזי מזון, במערך זריעה או במשתלות –מדובר בנתונים המספקים די והותר יכולות עבור רוב המשימות בסגמנטים אלו.

מעמיס טלסקופי סקיי-ג'ק SJ519

מעמיס טלסקופי סקיי-ג'ק SJ519

הממדים החיצוניים הם אורך של כמעט 4.0 מטרים (ללא המזלג/כף), רוחב של כ-1.8 מטרים וגובה של 1.9 מטרים בלבד בקצה גג תא המפעיל. כמנוע משרת כאן דויץ העומד בתקני Tier 4 Final המציע 74 כ"ס. הכוח מועבר אל כל הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטטית, וכל הגלגלים ניתנים לצידוד (היגוי).
סקיי-ג'ק SJ519 מוצע כסטנדרט ברמת אבזור פשוטה ודלה יחסית, וזאת במטרה להותיר את המחיר תחרותי, ולאפשר לכל לקוח לאבזר ולצייד את המעמיס הטלסקופי שלו לפי צרכיו ויכולותיו. כך למשל מוצע ה-SJ519 עם תא מפעיל פתוח בצידו השמאלי, אך עם גגון ושמשות חזית, גב וימין. ניתן להזמין כאופציה דלת אטומה משמאל כאשר יחד איתה מגיעה ערכת כלים ייעודית המבטיחה התקנה או הסרת הדלת בתוך פחות משעתיים ללא הצורך בכלים מיוחדים או בידע מקצועי ספציפי.

מעמיס טלסקופי סקיי-ג'ק SJ519

מעמיס טלסקופי סקיי-ג'ק SJ519

עוד ברשימת האופציות בתשלום מערכת תאורה לנסיעה על כביש ציבורי, תאורה היקפית נוספת לעבודה בחושך, מצלמה וחיישן התרעה לנסיעה לאחור, מחברים שונים לקצה הזרוע למגוון אפשרויות חיבור כלי עבודה, מלגזות, כפות וכיו"ב, וו גרירה הננעל ונפתח הידראולית מאחור, מגוון סוגי גלגלים וצמיגים ועוד.
יבואנית Skyjack לארץ היא חברת סיג פתרונות לעבודה בגובה מקדימה