,

שיפור הכיסאות ב-Grammer


גראמר (Grammer) הגרמנייה מרעננת ומשפרת את סדרות הכיסאות Maximo Evolution (לטרקטורים ומיכון חקלאי) ו-Actimo Evolution (לציוד מכני הנדסי). אלו כיסאות וותיקים בהיצע מומחית המושבים והכיסאות לרכב והם מוצעים כסטנדרט אצל אי אלו יצרניות בתחום, כמו גם כחלופות After Market להתקנה עצמאית כשיפור וכשדרוג הכיסאות הסטנדרטיים.
רוב השינויים והשיפורים שבוצעו בסדרות החדשות מתמקדים במנגנון ובשלד הפנימיים, במטרה להציע שיפור בנוחות עבור המפעיל, בעיקר בשהייה ממושכת בקבינה.

גראמר Maximo Evolution

גראמר Maximo Evolution

כל אמצעי התפעול של הכיסאות – מנופים, מתגים וידיות – ממוקמים מחדש, ומחולקים לשתי קבוצות לפי חשיבותם: אלו בהם משתמש הפעיל יותר, ממוקמים בולט יותר עם גישה נוחה יותר לתפעולם, בעוד שמתגי הכוונון העדים ואלו בהם משתמשים פחות – ממוקמים באופן שיפריעו ויבלטו פחות.
שני הכיסאות החדשים מקבלים משענת כתפיים וראש חדשה לגמרי, פרי תכנון עדכני עם הבטחה לאחיזה טובה יותר, בעיקר אחיזה צידית. כמו כן מוצעת מעתה משענת ידיים פניאומטית לטובת נוחות גבוהה יותר בהתאמה למבנה המפעיל, גם כאן במטרה להציע שיפור משמעותי ברמת הנוחות וביכולת האחיזה הצידית. שיפור נוסף מתייחס לחימום ולקירור המובנה במושבים, אשר על פי הצהרות גראמר מתיימר להציע יכולות התמודדות חזרות תקדים עם תנאי חום וזיעה, הודות למערכת מיוחדת של שכבות המבטיחה פני מושב יבשים בכל מצב. בגראמר טוענים כי יעילות מערכת החימום/קירור האינטגרלית התייעלה ב-40% בהשוואה למה שהוצע בכיסאות אלו עד כה. יבואנית גראמר לישראל היא חברת מ.נ. מערכות לתחבורה ולתעשייה מעמק חפר

גראמר Actimo Evolution

גראמר Actimo Evolution