ג'ון דיר גיטור HPX615E
,

רכבי עבודה תחרותיים מג'ון דיר

ג'ון דיר גיטור HPX615E

ג'ון דיר גיטור HPX615E

ג'ון דיר מרעננת את היצע רכבי העבודה הקשוחים שלה מסדרה Gator עם שתי גרסאות קשוחות חדשות: ג'ון דיר גייטור HPX615E (בנזין, 20 כ"ס) וג'ון דיר גייטור HPX815E (דיזל, 18.2 כ"ס). בג'ון דיר משייכים את צמד כלי הרכב הרב תכליתיים החדש לקטגוריית כלי הרכב המיועדים לעבודה של היצרנית, ומגדירים אותם כרכבי Heavy Duty בסיסיים המיועדים בראש ובראשונה לעבוד, תוך ויתור על כל תוספת או אמצעי מיותר המייקר את סך החבילה.
צמד הכלים החדש מתמקם בבסיס סדרת רכבי העבודה הקשוחים של ג'ון דיר, כאלטרנטיבה תחרותית במחיר, פשוטה ותכליתית הפונה לנדרשים לעבוד, לפני חיפוש הנאות הפנאי או הספורט.

ג'ון דיר גיטור HPX815E

ג'ון דיר גיטור HPX815E

ככלים המיועדים כאמור לשמש לפני הכל כרכבי עבודה, מוצעים צמד הכלים החדש עם הינע כפול כסטנדרט, כושר גרירה של 590 ק"ג, כושר נשיאה בארגז של 454 ק"ג ויחד עם זאת מוצע מרווח כגחון מינימלי של למעלה מ-15 ס"מ. בג'ון דיר מציינים כי דגש רב הושם בתכנון צמד הכלים החדש על נוחות גישה, תפעול, העמסה ופריקת הארגז – סעיף מהותי וחשוב ביותר בסוג כלים זה המיועד לעבוד, כמו גם על נוחות וקלות תפעול, כראוי לכלי שעלול למצוא עצמו תחת ידי מגוון נהגים רחב, במשק, בחווה או בכל מסגרת עבודה אחרת. כך, למשל, ניתן לפתוח את דופן הארגז האחורית ביד אחת, בדומה למקובל אצל טנדרים, להרים ולהוריד את הארגז לצורך שפיכה (כאופציה מוצעת מערכת חשמלית), להגביה את הדפנות ותוספות רבות נוספות.
דגמי הגייטור החדשים החלו כבר להימכר בצפון אמריקה, כאשר יתר השווקים יקבלו כלים ראשונים במהלך שנה זו או בתחילת השנה הבאה (2018).
יבואנית ציוד הגינון, הטרקטורים הקומפקטיים ורכבי העבודה של ג'ון דיר לארץ היא חברת י. קמחי בע"מ מכפר ורבורג