ג'י.סי.בי 413S
, ,

קבינה חדשה לחקלאי של JCB

ג'י.סי.בי 413S

ג'י.סי.בי 413S

ג'י.סי.בי השיקה את המעמיס האופני 413S ב-2013 () כמחליף ל-412S שכבר הראה את סממני גילו המתקדם. בשל ממדיו וקטגוריית המשקל אליה השתייך – כ-9.0 טון – הוצע ה-413S (כקודמו) גם בגרסאות חקלאיות שנקראו Agri, וזכו להצלחה רבה, גם בישראל.

ג'י.סי.בי 413S

ג'י.סי.בי 413S

עתה מודיעה ג'י.סי.בי על רענון ועדכון של ה-413S במטרה להותירו עדכני ותחרותי, כאשר עיקר החדשות מתייחסות לקבינה החדשה; מדובר בקבינה המכונה  שביצעה את הופעת הבכורה שלה על גב המעמיס הגדול של היצרנית – הג'י.סי.בי 457 עת הושק בסוף 2012. הקבינה – CommandPlus שמה – פותחה על ידי ג'י.סי.בי במטרה להציע בסביבת עבודה יעילה, בטוחה, נוחה ובעלת שדה ראייה מיטבי והיא מוצעת זה מכבר במעמיסים 411, 417 ו- 427 .

ג'י.סי.בי 413S

ג'י.סי.בי 413S

אנשי היצרנית מדגישים כי מלבד היותה של הקבינה החדשה מרווחת, שקטה ומאווררת יותר היא גם נוחה ויעילה יותר לעבודה, הודות לפאנל מחוונים, יחידת ג'וי-סטיק, יחידת הגה ומסך ראשי חדשים. גם יחידת המושב חדשה, ומציעה נוחות משופרת, עוד אפשרויות כוונון וחימום פנימי. חדשה היא גם מערכת התאורה ההיקפית הנכללת בקבינת ה-CommandPlus המתבססת על טכנולוגיית  LED ומתיימרת להציע תאורה חזקה בהרבה ביחס לתאורה שהוצעה בקבינה היוצאת, תוך צריכת אנרגיה נמוכה משמעותית.
למעמיס האופני ג'י.סי.בי יכולת נסיעה עד למהירות של 48 קמ"ש והוא מוצע עם אופציה של וו גרירה תקני לצורך חיבור נגררים או ציוד חקלאי מגוון. יכולת ההגעה המרבית של הכף (בציר) היא לגובה של כ-3.6 מ' ויכולת הרמת המשקל בכף מגיע עד לכדי 5.6 טון. יבואנית ג'י.סי.בי לארץ היא חברת קומסקו.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש - לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!