משתת Maschio ARTIGLIO Hydro CSS
,

משתת Heavy Duty מ-Maschio

משתת Maschio ARTIGLIO Hydro CSS

משתת Maschio ARTIGLIO Hydro CSS


Maschio האיטלקייה משיקה סדרת משתתים חדשה בשם ARTIGLIO Hydro CSS. הסדרה החדשה כוללת בשלב ההשקה 3 דגמים, כולם מתבססים על שלדת ה-CSS המרותכת והקשיחה במיוחד של היצרנית ומצויידים במערכת כיוון עומק הידראולית. הדגמים החדשים הם כדלקמן:

ARTIGLIO Hydro CSS 250: רוחב עבודה של 2.5 מ', 5 להבים, משקל 2,650 ק"ג ודורש טרקטור עם 150-235 כ"ס
ARTIGLIO Hydro CSS 300: רוחב עבודה של 3.0 מ', 7 להבים, משקל 2,950 ק"ג ודורש טרקטור עם 190-330 כ"ס
ARTIGLIO Hydro CSS 400: רוחב עבודה של 4.0 מ', 9 להבים, משקל 3,650 ק"ג ודורש טרקטור עם 220-430 כ"ס

כל דגמי המשתתים החדשים מציעים עומק עבודה מרבי של 55 ס"מ. אנשי Maschio מדגישים כי השלדה החדשה עשויה פרופילי פלדה מרותכים ולהבים בעובי 35 מ"מ. הלהבים תוכננו כך שמעליהם נוצר מרווח של 82 ס"מ מפני הקרקע ועד לנקודות החיבור של המשתת עם זרועות הטרקטור, במטרה להותיר שטח נקי ופתוח למעבר קל ונוח של רגבי האדמה או צמחייה, לטובת יכולת עבודה מהירה. כחלק מהאבזור הסטנדרטי כוללים כל המשתתים אבטחה הידרופניאומטית בפני היתקלות עם אבנים או סלעים בדמות 2 מיכלי חנקן דחוס שרמת דחיסותו ניתנת לכיוון. יכולת השיכוך וספיגת המכות מתיימרת להאריך את חיי המשתת מחד ומאידך לתרום לעבודה מהירה ונטולת הפרעות.

משתת Maschio ARTIGLIO Hydro CSS

משתת Maschio ARTIGLIO Hydro CSS


כיוון עומק העבודה נעשה באמצעות שליטה על גובה צמד הגלילים מאחור, עליהם מותקנים להבי ריסוק קטנים יותר. קוטרם 22 ס"מ והם נועדו להותיר מצע מפורר ומיושר יותר לקראת המשך מלאכת העיבוד של השטח. בוכנה הידראולית מעלה ומורידה יחדה זו מתוך תא המפעיל, בהתאם לצורך ולדרישה. כאופציה, למעבדים אדמות קלות יותר, מוצעים צמד הגלילים דנן בקוטר 34.5 ס"מ. כסטנדרט מוצעים המשתתים עם לוחות צד מפלדה, התוחמים את פיזור רגבי האדמה לרוחב המשתת או הניתנים להסרה/הרמה לפי הצורך. כאופציה מוצעים לוחות אלו עם מערכת קיפול/הרמה הידראולית. קצות הלהבים מחוברים לזרוע המשתת בחיבור מהיר, במטרה לאפשר החלפה בשטח בקלות ועם ציוד בסיסי בלבד. לפניה ליבואנית Maschio לארץ, לחצו כאן