Multi Tool Trac

Multi Tool Trac

Multi Tool Trac


חלפו שנתיים בדיוק מאז סיפרנו לכם כאן אודות פרויקט הולנדי שאפתני בשם Multi Tool Trac; מדובר בקבוצת יזמים חקלאים הולנדים שמפתחת טרקטור חקלאי על טהרת ההינע החשמלי, עם תוכניות מרחיקות לכת וסיכוי ושאיפה להשיק מוצר מוגמר שיימכר בשוק החופשי, תוך עקיפת לא מעט יצרניות ענק העוסקות בתחום במקביל.
הטרקטור הייחודי אינו רק מונע באמצעות חשמל בלבד, הוא גם כולל מבנה ותצורה שונים המאפשרים לו לבצע מגוון רחב של פעולות, ובמידה רבה אף לשנות את פניו, תרתי משמע. למי שפספס נמליץ לחזור ולקרוא את הידיעה המקורית ממרץ 2014 (ראו כאן).
והנה, מרעיון והבטחות כמותן ראינו כבר בעבר, העניינים מתחילים לקרום מתכת, צמיגים וחשמל ואב טיפוס אמיתי ופועל כבר נמצא בשלבי ניסויי שטח ריאליים, שלב נוסף לפני הכניסה לייצור סדרתי. מיותר לציין שלמרות לא מעט התחלות והבטחות מצד יצרניות נוספות, ככל הידוע לנו טרם קיים טרקטור חקלאי חשמלי המיוצר באופן סדרתי והמוצע למכירה. לפניכם הוידאו מניסויי השדה שנערכו בסוף 2015 בהולנד.

בראיון למגזין גרמני דיווחו היזמים שמאחורי הפרויקט על שלבים מתקדמים בניסויים ובבחינות השדה של ה-Multi Tool Trac וכבר חשפו תאריך לתחילת הייצור הסדרתי והשיווק: אמצע 2018. כפי שהעסק נראה עד כה, מדובר בפרויקט מסקרן בהחלט שנראה רציני ובעל סיכויים גבוהים להגיע ליישום וייצור סדרתיים. נמשיך לעקוב