Antonio Carraro T Major

Antonio Carraro T Major


אנטוניו קרארו האיטלקייה (Antonio Carraro) החלה בשיווק דור הטרקטורים הקומפקטיים הבא שלה למטעים וכרמים: סדרה T Major. הסדרה החדשה תוצע הן בגרסאות פירקיות עם גלגלים זהים בגודלם והן בגרסאות עם היגוי קדמי רגיל, כאשר הגלגלים האחוריים גדולים במקצת מהקדמיים.
סדרה T Major החדשה פותחה על בסיס סדרה Tigrone הוותיקה וככל הנראה תחליף בהדרגה את זו האחרונה כמו גם גרסאות בסדרות הוותיקות יותר – והמוצעות גם אצלנו – Ergit ו-TRH. ההיצע כולל עם תחילת המכירות 5 גרסאות, חלקן פריק וחלקן עם היגוי קונבנציונאלי, עם מנועי יאנמר חדשים המציעים 49.7 כ"ס (4 צילינדרים) או 56 כ"ס (3 צילינדרים עם טורבו). תיבת ההילוכים הסטנדרטית כוללת 12 הילוכים לפנים ו-12 לאחור.
Antonio Carraro T Major

Antonio Carraro T Major


מאנטונו קרארו לא מנדבים פרטים טכניים מלאים לגבי כל הגרסאות, אך באופן כולל מצהירים שם כי למרות הממדים הקומפקטיים של דגמי סדרה T Major החדשה מוצע שפע מקום למפעיל, גם אם הוא גדל גוף. גם נושא הנדסת האנוש והתפעול זכו לתשומת לב מיוחדת בעת תכנון ופיתוח הסדרה החדשה, עם הבטחה להציע נוחות וקלות תפעול משופרות באופן משמעותי.
אבל, נקודת ההתייחסות המשמעותית והחשובה ביותר מבחינת היצרנית האיטלקייה מתייחסת למנוע; שוב, מבלי לחשוף נתונים ומספרים מצהירים ב-Antonio Carraro על צריכת דלק נמוכה משמעותית ביחס לדגמים קודמים ועל נוחות גבוהה יותר בגישה למכלולים השונים בעת הטיפול, וכפועל יוצא – בעלויות התחזוקה הנמוכות יותר.
לפניה ליבואנית הטרקטורים של אנטוניו קרארו לארץ, לחצו כאן