כלי גינון נטענים מתוצרת Shindaiwa

שינדאיווה (Shindaiwa) היפנית משיקה משפחת כלי גינון מנועיים חשמליים נטענים חדשה. מדובר בשלב זה בשלושה כלים המצוידים כולם בסוללות ליתיום-איון 56 וולט. ההיצע כולל את השינאיווה T300 – חרמש מנועי, שינדאיווה EB6000 – מפוח עלים ואת השינדאיווה DH2000 – גוזם גדר חיה.

כלי גינון נטענים מתוצרת Shindaiwa

כלי גינון נטענים מתוצרת Shindaiwa


היצרנית היפנית מדגישה כי יחידות הסוללה והמנועים פותחו ומיוצרים על ידה, ובדומה לציוד המנועי המוכר – עם מנועי הבנזין 0 כך יקבל גם ציוד הגינון הנטען החדש חמש שנות אחריות יצרן ללקוחות פרטיים ושנתיים ללקוחות מקצועיים. לסוללות ניתנת בשני המקרים אחריות למשך שנתיים.
החרמש קל המשקל T3000 מונע באמצעו ציר (ולא כבל, כמקובל לעיתים) במטרה להציע מהירות תגובה והאצת רוטור מיידית, מסבירים אנשי שינדאיווה. סוללות ה-56V מוצעות בעוצמה של 2 או 4 אמפר-שעה כאשר הן מציעות זמן עבודה בין טעינות של כחצי שעה וכשעה בהתאמה, עם חוט חותך בקוטר 12". מחיר החרמש עם סוללת 2 אמפר-שעה עומד בארה"ב על 350$, לפני משלוח.
מפוח העלים החדש – שינדאיווה EB6000 – מתיימר להציע ביצועים שאינם נופלים מהמוכר אצל מפויחם בעלי מנועי בנזין. מהירות הרוח המרבית במפוח זה היא 213 קמ"ש וזאת כאשר רמת הרעש עומדת על 57 דציבלים בלבד. מחיר מפוח חדש זה עומד על 400$ בארה"ב (עם סוללת 4 אמפר-שעה), לפני משלוח.
גוזם הגדר החיה החדש – השינדאיווה DH2000 – מוצע עם להב דו-צדדי באורך 24" (כ-61 ס"מ) ומעצור חירום הבולם באחת את תנועת הלהבים זה על גבי זה. זמן הפעולה של כלי זה עומד על 65 דקות עם סוללת 2 אמפר-שעה ושעתיים עם סוללת 4 אמפר-שעה. מחיר הגוזם הנטען החדש עומד על 350$ בארה"ב, לפני משלוח.
שינדאיווה היא חלק מקונצרן Yamabiko היפני, אליו שייכת גם יצרנית ציוד הגינון והייעור Echo. ברוב מדינות העולם מופצים הכלים של שני המותגים על ידי אותו היבואן, וכך גם בישראל. לפניה ליבואנית שינדאיווה לארץ, ניתן ללחוץ כאן