חרמש מנועי Stihl FR 460 TC-EFM
,

Stihl מציגה: חרמש עם סטרטר

חרמש מנועי Stihl FR 460 TC-EFM

חרמש מנועי Stihl FR 460 TC-EFM


שטיל הגרמנייה (Stihl) משיקה את החרמש המנועי FR 460 TC-EFM המיועד למקצוענים העוסקים בכיסוח עשבייה בהיקף גדול, לאורך שעות עבודה ארוכות ובתנאי עבודה מאתגרים. המכשיר המשולב כולל יחידת מנוע הנישאת על הגב ויחידת מוט אם חרמש מסתובב בקצהו (להב או חוט) המחובר אליה באמצעות צינור גמיש, בתוכו עובר כבל פלדה המעביר את כוח המנוע אל ראש החרמש. כל היחידה שוקלת 11.4 ק"ג.
המנוע הוא דו-פעימתי בנפח 45.6 סמ"ק המייצר 3.0 כ"ס. המנוע מצויד במערכת ניהול ותזמון הצתה המתיימרת לתזמן את ההצתה באופן מיטבי ואופטימאלי בהתאם לתנאים החיצוניים – טמפרטורה, עומס על המנוע, איכות הדלק וכיו"ב. בשטיל טוענים כי מערכת זו מורידה את צריכת הדלק ומבטיחה התנעה בכל מצב. גימיק חשוב בכלי זה הוא המתנע החשמלי המקל מאוד את העבודה, בעיקר כאשר יש לעצור את פעולת החרמש מעת לעת, וכמובן שכך אין צורך להוריד את יחידת המנוע מהגב בכל פעם שנדרשת התנעה. כגיבוי למתנע החשמלי מוצע גם כבל התנעה ידני.
חרמש מנועי Stihl FR 460 TC-EFM

חרמש מנועי Stihl FR 460 TC-EFM


בשטיל מייעדים חרמש זה לעבודה בתנאי שטח קשים, בשיפועים ומדרונות, בתוך תעלות וכיו"ב מקומות קשים לתנועה והתניידות; העובדה כי רוב המשקל נתון על גב המפעיל בעוד שיחידת החרמש קלה במיוחד מהווה יתרון משמעותי בתנאים אלו, כמו גם בעבודה ממושכת, מסבירים בשטיל. שטיל FR 460 TC-EFM מוצע באירופה במחיר של 1,300 יורו. יבואנית שטיל לארץ היא חברת ש. ונציה מראש העין.