איזה כיף! עכשיו אפשר לכסח את הדשא גם ב-05:00 בבוקר - אף אחד לא ישמע... קאב קאדט האמריקאית (Cub Cadet) מתחילה בשיווק מכסחת דשא למפעיל היושב על גבה ('בלרינה' או Ride On) בשם RZT S Zero – הראשונה בעולם המונעת בכוח החשמל. החברה השיקה את המכסחת החדשה כבר באביב 2013 בפני לקוחות נבחרים, ועתה, לאחר תקופת בדיקה וניסוים מתחיל השיווק הבלתי מוגבל.
לקאב קאדט RZT S Zero זמן עבודה של כשעה. שני מנועים אחראיים על הפעלת להבי המכסחת ושניים נוספים על ההינע. המנועים ניזונים מ-4 מצברים של 48 וולט/92 אמפר-שעה, שממצב מרוקן לגמרי עד מלא לגמרי יידרשו 10-16 שעות טעינה, בחיבור לשקע חשמל ביתי. ממצב מרוקן לגמרי יידרשו בין 10 ל-16 שעות טעינה למילוי המצברים, משקע חשמל ביתי מהירות הנסיעה המרבית היא 9.6 קמ"ש ובקרת שיוט אלקטרונית היא סטנדרט כאן. גובה הכיסוח ניתן לכוונון בטווח שבין 1.5"-4.0" (בשמונה דרגות שונות, 3.8 עד 10.2 ס"מ בהתאמה). רוחב הכיסוח הוא 42" (67 ס"מ) וההיגוי נעשה באמצעות בלימת גלגל אחד מאחור בכל פעם, כאשר הגלגלים הקדמיים מסתובבים בהתאם, מאפשרים "רדיוס סיבוב 0". היצרנית אינה מוסרת נתון משקל עצמי, אך בהחלט את ממדי המכסחת: האורך הוא 203 ס"מ, הרוחב 127 ס"מ והגובה 92 ס"מ. לקאב קאדט RZT S Zero ארבעה מנועים: שניים מניעים את הגלגלים ושניים את להבי הכיסוח
בתחום המכסחות, וזאת יבין כל גנן מקצועי, יש להינע החשמלי חשיבות הרבה יותר משמעותית מרק חיסכון בדלק או בהיעדר פליטת מזהמים, מבלי להקל ראש באלו; בעבודה בשטחים ציבוריים או פרטיים הנמצאים או הגובלים באזורים מיושבים יש לרעש משמעות מהותית ביותר, עד כדי פגיעה ביכולת העבודה ובשעות בהן ניתן לכסח. המסר הגדול במכסחת החדשה של קאב קאדט הוא בראש ובראשונה בשקט המובטח כתוצאה מההינע החשמלי, כאמור, אין להמעיט גם בחיסכון בדלק ובאוויר הנקי שאינו מופרע על ידי גזים רעילים הנפלטים מהמנוע, כפי שמציעה ה-RZT S Zero החדשה.
לפנייה ליבואנית קאב קאדט לארץ לקבלת פרטים נוספים, לחצו כאן

היצרנית מעניקה ליחידת המצברים אחריות של שלוש שנים ולמנועים של 120 שעות עבודה
1 תגובה

תגובות סגורות