בובקט האמריקאית מרחיבה אחיזתה בתחומים חדשים, עם הוספת ליין של מכסחות דשא מקצועיות להיצע

לפי שנה הודיעה בובקט האמריקאית על חזרתה לתחום ייצור הטרקטורים לחקלאות – תחום אותו זנחה ב-2013. היה זה חלק ממהלך ארוך טווח ומחושב מצד הבעלים החדשים של בובקט – דוסאן הקוריאנית – להעמיק את הפוטנציאל בתחומי החקלאות השונים; בובקט, יש לציין, חזקה בלא מעט שווקים חקלאיים בתחומי המיני מעמיסים והמעמיסים הטלסקופיים, והכנסת טרקטורים (רב תכליתיים וקומפקטיים בשלב זה) היתה צעד כמעט מתבקש.

עתה מפתיעה בובקט עם כניסה נוספת לתחום חדש עבורה – תחום הגינון המקצועי. בובקט משיקה במקביל שתי סדרות של מכסחות 'בלרינה' (zero-turn mower) שעל פי המידע היוצא מהחברה הנן פרי פיתוח עצמי והן אף תיוצרנה במפעל בובקט בויסקונסין, ארה"ב. בסה"כ כוללות צמד הסדרות-האחיות החדש לא פחות מ-22 כלים חדשים. סדרה אחת מכונה ZT והיא כוללת יחידת כיסא למפעיל, כאשר הסדרה השנייה מכונה ZS ובה המפעיל עומד. 

המכסחות החדשות מתיימרות לכלול מבנה ייחודי של שולחן הכיסוח המבטיח להרים את הדשא לקראת המגע מול הלהבים, ולאפשר יכולת שאיבה מעולה שתוציא את כל הגזם במלואו אל סל האיסוף או כתפזורת החוזרת מקוצצת לדשא. טווח הדגמים הרחב נועד לקסום החל מלבעלי בתים פרטיים עם מדשאות גדולות ועד לקבלני גינון העובדים בקנה מידה גדול בכיסוח מקצועי. המנועים המשרתים בדגמים השונים הם מתוצאת Vanguard (חלק מבריגס&סטראטון) או קוואסאקי.

העברת הכוח נעשית באמצעות מערכת הידרוסטטית המוגדרת כ-Heavy Duty אשר בין השאר בנויה כמקשה אחת המשלבת בין המשאבה למנוע, לטובת אטימות משופרת, חיסכון במקום והעלאת האמינות והשרידות לאורך זמן. נפח מיכלי הדלק בכלים השונים – כפוף כמובן לייעוד ולגודל – נע בין כ-14.5 עד כ-57 ליטרים.

בבובקט מדגישים כי למרות  שמדובר בכלים קשוחים המיועדים לעבוד קשה הושם דגש רב על הנדסת אנוש ידידותית ונוחות מרבית עבור המפעיל; כך, למשל, תוכננה קונסולת התפעול מימין לכיסא לאפשר תפעול אינטואיטיבי וקל, גם לאורך זמן. כל מדרסי הדריכה מחוברים לשלדה באמצעות תושבות למזעור הוויברציות וכל הכיסאות מוצעים עם מסעד גב גבוה לתמיכה מיטבית.

יבואנית בובקט לארץ היא חברת אמקול. פנינו לחברה בכדי להבין האם מתוכנן ייבוא של ציוד הגינון של בובקט לארץ, אך עד כה טרם התקבלה תגובה