,

מכבש עורמת עגולה משופר של קוהן

Kuhn FB 2135 MK-II

Kuhn FB 2135 MK-II


יצרנית המיכון והציוד החקלאי הצרפתייה קוהן (Kuhn) משיקה גרסה עדכנית ומשופרת של מכבש חבילות עורמת עגולה בשם FB 2135 Mk2. מדובר בדור הבא של המכבש הוותיק FB 2135 שהועבר סדרת שיפורים ושדרוגים במטרה להפוך אותו ליעיל, מהיר ואיכותי יותר.
מכבש הקוהן FB 2135 Mk2 החדש מוצע עם אפשרות בחירה בין 2 'פיק-אפ'ים, שניהם ברוחב איסוף של 2.3 מ': Optifeed או Opticut 14. הראשון כולל גליל הזנה ראשי הכולל שינים כפולות המכוונות את היבול אל תוך תא הכבישה. בשני – Opticut 14 – מותקן גליל עם להבים לקיצוץ התבן לאורך של כ-70 מ"מ לפני הזנתו אל תא הכבישה. להגברת ההזנה של התבן אל תא הכבישה מותקן גליל הזנה נוסף, בין גליל האיסוף לבין גליל ההזנה העיקרי. בכך, מציינים בקוהן, גדלה עוד יותר יכולת "זרימת" התבן אל המכבש ובמקביל – מהירות העבודה. בכדי למקסם את יעילות האיסוף עוד יותר מוצע המכבש החדש גם עם מערכת איסוף ה"יודעת" לשנות את זווית ההטיה שלה וכמו כן ניתן לכוון את הגלגלים המובילים בהתאם לתנאי הקרקע, הכל במטרה להציע כאן יכולת איסוף חסרת תחרות.
Kuhn FB 2135 MK-II

Kuhn FB 2135 MK-II


מעבר להגברת מהירות כניסת התבן למכבש, שופר גם הליך הוצאת החבילה בזמן העבודה, וזאת באמצעות מנגנון נעילה הידראולית בדלת האחורית העומד בלחצים גבוהים מבעבר (לטובת הגדלת דחיסות החבילות) ומציע פתיחת וסגירת דלת מהירה יותר.
לפניה ליבואנית ציוד חקלאי של Kuhn לארץ, לחצו כאן
Kuhn FB 2135 MK-II

Kuhn FB 2135 MK-II