אגרו תמיר חוברת לש. ונציה ו-ב.א.מיכון ל'ימים פתוחים' במתחם החברה בכפר תבור לחשיפת חידושים לחקלאות

פנד Vario 900
פנד Vario 936

חברת אגרו תמיר, יבואנית מיכון חקלאי מגוון בתוכו המותגים פנד (Fendt), ואלטרה (Valtra), קלאאס (CLAAS), קררו (Carraro) ועוד, חוברת לחברת ש. ונציה, יבואנית ציוד הגינון המקצועי של שטיל (Stihl) וב.א. מיכון מכפר קיש, יבואנית מרססים מספרד, ל'יום פתוח' שייערך במתחם אגרו תמיר בכפר תבור בימים 7-9 ביוני (כולל, שלושה ימים בסה"כ), 2022. במסגרת היום הפתוח יוצגו לציבור החקלאים מגוון ציוד חדש משלל המותגים המוצגים על ידי החברות, כמו גם ציוד וותיק יותר. האירוע – שהפך כבר למסורת שנתית – יכלול בירות מהחבית ובשר על האש להנאת המבקרים.

Carraro VLB&FL
Carraro VLB&FL

מאגרו תמיר נמסר כי גולת הכותרת באירוע תהיה מזרעת שורה חדשה מתוצרת Precision Planting ארה"ב, שתערוך חשיפה ישראלית ראשונה באירוע ולה יחידות זריעה ממוחשבות. עוד יוצג מגוון טרקטורים חדשים, בהם פנד VARIO 936 Gen 7, פנד VARIO 724 Gen 6, פנד VARIO 211F Gen 3, ואלטרה T175 Direct עם גיר רציף, ואלטרה N175 Direct עם גיר רציף, ואלטרה G135 H ו-ואלטרה A115 MH4 שיוצג עם מעמיס קדמי. המותג האיטלקי קרארו ייוצג באירוע עם הטרקטורים קרארו 115F, קרארו 105F וקרארו 115 VLB.

קלאאס Lexion 6700

ציוד נוסף ביום הפתוח יכלול קומביינים של קלאאס – ההיצע העדכני ביותר, בתוכם קומביין תחמיץ JAGUAR 970 עם שולחן לתירס וקומביין תבואות LEXION 6700 עם שולחן מיוחד: דרייפר גמיש מדגם CONVIO 770.

Rauch AXIS 30.2 EMC W

את הציוד המגוון מבית אגרו תמיר ישלימו מכבש חבילות מתוצרת פנד מדגם 1290XD ומדשנת ממוחשבת מתקדמת מתוצרת Rauch הגרמנייה, מדגם AXIS 30.2 W.

חברת ש. ונציה תציג מגוון ציוד חקלאי/גינון מקצועי אותו הם מייבאים מתוצרת שטיל הגרמנייה (Stihl), בראשו כמובן היצע מסורים חדש, לראשונה בישראל. במסגרת האירוע תבוצע השקה ישראלית למסורים החדשים שטיל MSA220T ושטיל MSA300 – דגמים נטענים מקצועיים רבי עוצמה, המציעים אלטרנטיבה למסורי בנזין, מבחינת ההספק, הביצועים והמשקל.

Stihl MSA220T

לשטיל MSA300 בורר לשלוש מהירויות שרשרת שונות – 20, 25 או 30 מטר/שניה, בהתאם לצורך ולייעוד. מסור זה מקביל למסור הבנזין 261 מבחינת משקל וביצועים. עוד תיחשף סוללה נטענת חדשה – AP500 – הכוללת טכנולוגיה חדשה של שטיל; לסוללה זו קיבולת גדולה יותר והיא מציעה שיפור בביצועי הכלים בהם היא מותקנת. השטיל MSA220T הוא מסור עם ידית עליונה והוא מקביל למסור הבנזין MS201T – מסור גיזום מצליח של המותג. למסור זה מהירות שרשרת של 24 מטר/שניה.

Stihl MSA300

עוד ציוד מקצועי שנראה באירוע היא סדרת כלים מקצועיים נטענים המכונה 'סדרה 135' שאחד מיתרונותיה, על פי היצרן, הוא בכך שכל ה'ראשים' (ה"גיר") בכל הכלים זהים למוכר מכלים מקבילים המונעים במנועי בנזין, ולמעט המנוע החשמלי וידיות התפעול הכל זהה למוכר מסדרות הבנזין.

מעבר לציוד המקצועי דנן תחשוף ש. ונציה גם ציוד ביתי, המיועד לבעלי חצרות וגינות – מה שרלוונטי לרוב המוחלט של החקלאים. בתוך כף ייחשפו ביום הפתוח מסור גובה נטען מדגם HTA50 ומפוח/שואב נטען מדגם SHA56.

מרסס Mañez y Lozano

חברת ב.א. מיכון מכפר קיש תציג במסגרת היום הפתוח לראשונה בארץ את המרססים החדשים מתוצרת חברת Mañez y Lozano הספרדייה אותה היא מייצגת. חברה זו מתמחה במגוון רחב מאוד של מרססים המיועדים לכל סוגי הגידולים, המטעים והכרמים.

הכתובת להגעה היא 'אגרו תמיר', אזור התעשייה כפר תבור