, ,

'פלאייר פטנט' חדש מ-Milwaukee

Milwaukee Torque Lock

Milwaukee Torque Lock

איך לא חשבו על זה קודם? אז מסתבר שחשבו, ולדברי אנשי יצרנית כלי העבודה האיכותיים מארה"ב – Milwaukee – מדובר בלקוחות שלהם שאלתרו פתרון פשוט לבעיה מוכרת, ובמילווקי הרימו את הכפפה והוסיפו אותו לכלי עבודה מתוצרתם.
ובמה מדובר? יצרנית כלי העבודה האמריקאית מילווקי (Milwaukee) הודיעה על כוונתה להרחיב את ליין כלי העבודה הידניים שלה עם סדרות פלאיירים ננעלים, המוכרים גם בשם 'פלאייר פטנט'. אבל, במקום להשיק עוד מוצר זהה למתחרות – בפרט לממציאת הפטנט – חברת American Tool Companies, בעלת המותג Vise-Grips, מדובר כאן בסוג של "פלאייר משודרג".
Milwaukee Torque Lock

Milwaukee Torque Lock


מילווקי תציע את ליין הפלאיירים הננעלים החדשים שלה תחת שם המותג Torque Lock כאשר הרעיון הוא ביכולת להגדיל את עוצמת הנעילה של הפלאייר גם לאחר שהוא ננעל על החלק המיועד להיתפס ובמקביל – את הקלות שבשחרורו מנעילה. מדובר בשכלול הפטנט המוצע בפלאיירים דומים, על פיו ניתן לסובב את הבורג המכוון העובר בתוך ידית האחיזה באופן ידני, אך בדרך זו מוגבלת עוצמת הנעילה לכוח ביד וביכולת לאחוז בראש בורג הנעילה. "ראינו אלתורים שונים אצל לקוחות שלנו, ששינו את הפלאיירים שלהם עצמאית באמצעות ריתוך לשונית עם חור בתוכה בחלקו האחורי של הפלאייר" אומר ראיין שווגלר, מנהל פיתוח המוצר במילווקי. "זיהינו את הצורך בשכלול הפשוט הזה בכלי העבודה, והחלטנו להציע אותו בליין שלנו, שיגיע מוכן מהמפעל". Milwaukee Torque Lock
הפטנט של מילווקי פשוט להפליא, ומסתכם בהתקנת מעין ידית שטוחה בקצה הפלאייר עם חור בתוכה, כך שניתן להמשיך ולחזק את האחיזה לאחר הנעילה הראשונה ללא קושי באמצעות מברג או כל כלי דומה. לטענת אנשי מילווקי שיטה זו של נעילה ופתיחה נוחה ויעילה יותר בזמן עבודה בשטח, מאחר והיא מאפשרת פתיחה וסגירה באמצעות כל מוט קשיח, וזה יכול להיות מברג, חתיכת ברזל בניין, מסמר גדול, ידית של צבת או פלאייר וכיו"ב – וזאת בניגוד לשיטות המוכרות הכוללות בורג גדול איתו מתבצעת הפעולה בדרך כלל.
בשלב ראשון יוצעו הפלאיירים החדשים של מילווקי מסדרה Torque Lock במידות 6", 7", 10" ו-11". מחירים ומועדי תחילת השיווק טרם פורסמו. לפניה ליבואנית מילווקי לארץ, לחצו כאן
Milwaukee Torque Lock