,

איווקו דיילי חדשה

איווקו משחררת תמונות ופרטים ראשונים כמהלך "טרום חשיפה" של האיווקו דיילי (Daily) הבאה; החשיפה המלאה תיערך במהלך יוני, אך בכדי "לחמם" את התקשורת ולחסום דליפת מידע שלא תחת שליטה ופיקוח היצרנית, משוחרר כאמור מידע עדכני כבר עתה.
עיקר החדשות – מעבר למראה, החושף עיצוב חדש ורענן – הוא בשתי גרסאות גדולות נפח חדשות של הדיילי, שתצענה נפח אחסון של 18 ו-20 מ"ק, ובכך תחזור האיווקו דיילי להיות למסחרית הגדולה בסגמנט שלה. איווקו דיילי החדשה, גרסת ארגז פתוח
איווקו האיטלקייה אינה יורדת יותר מדי לפרטים, ולכן אין בידינו כל מידע טכני או לגבי היצע המנועים, תיבות ההילוכים, ממדים ומשקלים או ביצועים. גם לא ניתן להבין האם מדובר בשיפור מקיף ("מתיחת פנים") של הדגם העדכני, או שמדובר במסחרית חדשה לגמרי, מן המסד ועד לטפחות. הנטייה שלנו היא להאמין כי מדובר ברכב חדש לגמרי, שכן באיווקו טוענים לממדים שונים בבסיסי הגלגלים, במערכות מתלים חדשות ובממדי אורך, רוחב וגובה חיצוניים שונים. איווקו דיילי החדשה, גרסת מסחרית סגורה
היצרנית טוענת כי רבות הושקע בשיפור התנהגות הכביש – ובעיקר סעיף היציבות בנסיעה מהירה בפני רוחות צד. רצפת המסחרית הונמכה בכ-5.5 ס"מ לטובת נוחות משופרת בהטענה ובפריקה והיצע מנועים חדש – כאמור, ללא פרטים רשמיים כלשהם בשלב זה – מבטיח ירידה גורפת בצריכת הדלק, עם ממוצע של כ-5.0% ביחס להיצע הנוכחי. למרות היעדר תמונות רשמיות מבטיחים באיווקו גם טיפול מקיף בפנים הרכב, עם סביבת נהג המעוצבת מחדש ושיפור משמעותי בארגונומיה ובבידוד בפני רעשים.
ההשקה המלאה בפני העיתונות צפויה להיערך כאמור ביוני ואז יפורסמו הפרטים המלאים, בכלל זה כל היצע המנועים, תיבות ההילוכים, סוגי המרכבים השונים והחידושים הנוספים.
ייצור האיווקו דיילי החדשה יתבצע במפעלי איווקו ב-Valladolid שבספרד וב-Suzzara שבאיטליה, במקביל. בשני מפעלי הייצור בוצעו השקעות גדולות בשדרוג והתאמת פסי הייצור, מדווחים באיווקו. מועדי שיווק וכמובן מחירים טרם פורסמו.