,

פולאריס ריינג'ר חדש לעבודה

פולאריס ריינג'ר XP 900

פולאריס האמריקאית הודיעה כי לקראת שנת 2013 היא תוסיף דגם חדש לגמרי להיצע ה'ריינג'ר' שלה – משפחת רכבי הפנאי/עבודה המצליחה – שנועד לעבוד קשה: הריינג'ר XP 900 אותו היא מגדירה כ- full size UTVהמיועד לעבודה קשה במשק, בשדה, בחווה או בכל מקום בו נדרש כושר גרירה, הובלה ונוחות לשניים. ה-900 XP מצויד במנוע חדש המבוסס על מנוע ה-900 סמ"ק של ה-RZR900 הספורטיבי, אך מייצר פחות הספק על חשבון עבודה מיטבית בסל"ד נמוך יותר ותוספת מומנט: 60 כ"ס, שעדיין אמורים להספיק לכל משימה. הגיר והואריאטור חדשים לגמרי ונועדו לטפל כראוי בתוספת הכוח והמומנט של המנוע, וכך גם מערכות הקירור שמציעות יכולות גבוהות מבשאר דגמי הריינג'ר.

פולאריס ריינג'ר XP 900

הביצועים הרשמיים אכן מרשימים; על פי פולאריס מסוגל ה-900 XP לגרור 1,000 ק"ג חסרי תחרות בסגמנט ולהעמיס על גבו מטען במשקל של למעלה מ-450 ק"ג. בפולאריס טוענים עוד כי העבודה על גב ה-900 XP החדש שקטה במיוחד שכן המנוע ממוקם כאן מתחת לארגז ולא מתחת למושב הנוסעים כמקובל בסגמנט. המקום מתחת למושב מתפנה כאן לטובת תא אחסון, שבסה"כ מתיימרים בריינג'ר 900 XP החדש להציע הכי הרבה נפח ומקום בקטגוריה. בין יתר שפע התוספות והאופציות בתשלום אותם מציעה פולאריס עבור ספינת הדגל החדשה שלהם נמצא גם מערכת Speedkey המאפשרת הגבלת מהירות נסיעה עד 40 קמ"ש.

פולאריס ריינג'ר XP 900

הנעה כפולה עם שני יחסי העברה, מתלים ארוכי מהלך ומרווח גחון מינימאלי של יותר מ-30 ס"מ אמורים לספק כושר עבירות גם בתנאי שטח קיצוניים.
פולאריס טוענים שה-XP 900 נשען על שלדה חדשה לגמרי שמציעה יותר קשיחות ועמידה בעומסים מכל ריינג'ר עד כה. היא גם הגדולה ביותר עם תוספת לבסיס הגלגלים של כמעט 13 ס"מ. הדגש מושם על נוחות בנהיגה ובתפעול, ולשם כך מוצע בין היתר הגה חשמלי, כאופציה בתשלום (נקרא EPS).


לפרטים נוספים על הריינג'ר 900 החדש מהיבואן לארץ, לחצו כאן