מפרם, יבואנית ג'ון דיר לישראל, חשפה בפני לקוחות פוטנציאליים את הטרקטור הזחלי/פירקי החדש מסדרה 8RX

חברת מפרם, יבואנית ג'ון דיר לישראל, הביאה לארץ אקזמפלר ראשון של הטרקטור הזחלי החדש של המותג מסדרה 8RX. תת-סדרה זו של סדרה 8R הושקה יחד עם יתר גרסאות הסדרה ב-2019 ועתה, כאמור, מגיע דגם ראשון לארץ.

מנכ"ל מפרם, עמיר קליין, מסר כי הגעת הטרקטור החדש לארץ היא לבדיקת התאמה והדגמות בפני לקוחות פוטנציאליים. הדגם שהגיע הוא ה-8RX.370 עם 370 כ"ס ו'פיק' (הספק רגעי מרבי) של 407 כ"ס. דגם זה מוצע עם תיבה רציפה או תיבת e23 PowerShift. בסדרה 8RX מחליפות מערכות זחלים את החישוקים והצמיגים הסטנדרטיים, והן מוצעות עם מגוון רוחבי זחלי גומי לבחירה (16.5"-30"). הנסיעה על זחלי גומי נועדה לאפשר חלוקת משקל טובה יותר, ובכך להעניק לכלי אחיזה משופרת בתנאי קרקע מסויימים (בעיר חוליים ולחים) הודות להורדת כוח יעילה יותר מהמנוע אל הקרקע. הזחלים מבטיחים לפיכך גם פחות הידוק קרקע מזיק. בדגמים אלו מדובר בטרקטור בעל היגוי קונבנציונלי ולא פירקי, קרי: ההיגוי מתבצע באמצעות צידוד הגלגלים הקדמיים, כמו יתר דגמי הסדרה.

בתמונות נראה הטרקטור עובד עם משתת בשדות קיבוץ רוחמה, וכפי שנמסר לנו הציג הטרקטור ביצועים מרשימים ותוצאות מעולות בעיקר בהתייחס לקפיצות וליכולות עיבוד.

מהחברה נמסר כי מתוכננות הדגמות נוספות בזמן הקרוב. לפרטים ניתן לפנות ליבואנית בטל' 04-6059000