, ,

ניו הולנד משיקה גרסאות HD לסדרה T7

ניו הולנד משיקה את המהדורה העדכנית ביותר של גרסאות ה-HD המאובזרות והחזקות בסדרה T7. למי הן פונות?

ניו הולנד, חברה-אחות לקייס – שתיהן בבעלות פיאט האיטלקייה, משיקה את הגרסאות החדשות של סדרה T7 HD – רענון ראשון מאז הושקעו גרסאות ה-HD לפני כ-6 שנים. ניו הולנד מציעה גרסאות HD (מלשון Heavy Duty) לסדרות העיבודים שלה, כאשר העיקרון הוא להציע טרקטור בגודל מסויים – עם ביצועים והספק כשל טרקטור מקטגוריה חזקה יותר. "קומפקטי עם שרירים".

במבט ראשון, למעט הכיתוב המסגיר את הגרסה, כמעט ולא ניתן להבדיל בין גרסאות ה-T7 הרגילות לגרסאות ה-HD. ההיצע כולל שלושה דגמים: 270, 290 ו-313 כ"ס וכולם מוצעים רק עם גיר רציף, ללא אופציות הילוכים נוספות. הקבינה שונה לא רק בתוספת האבזור והטכנולוגיה, אלא גם במבנה: העמודים התומכים מאחור הוזזו עוד לחתירת חלל גדול יותר, ויחד עם עיצוב ומיקום מחדש של יחידת ההגה מובטח מרווח נדיב משמעותית ביחס לדגמי ה-T7 הסטנדרטיים. הקבינה הייחודית מכונה Horizon Ultra cab ומקורה בסדרה הגדולה יותר – T8 – והיא מתיימרת להיות חדשה ב-98% ביחס לקבינות הסטנדרטיות של סדרה T7. הקבינה החדשה כוללת תאי אחסון נוספים, בכלל זה מאחורי ומתחת ליחידת כיסא המפעיל, זה האחרון הוא מהדגם היוקרתי והמאובזר ביותר בהיצע – מצופה עור וכולל מיזוג פנימי, מערכת המיזוג בעצמה חדשה לגמרי ומבטיחה יעילות גבוהה יותר ופעולה שקטה יותר.

חדשה כאן גם בהשוואה לסדרהT7  הרגילה היא קונסולת התפעול הממוקמת מימין לכיסא המכונה SideWinderUltra, שהושאלה אף היא מהאח הגדול והחזק יותר – ה-T8. יחידה זו כוללת בין השאר מסך מגע גדול בקוטר 12", יחידת ג'וי-סטיק חדשה, לוח מחוונים חדש ועוד.

עוד חדש בדגמי ה-HD היא המערכת האלקטרונית, שהותאמה לעבוד עם הציוד העדכני ביותר, המחשוב וכפועל יוצא – יכולות הדיאגנוסטיקה, המעקב אחר הביצועים, בקרה ואיתור תקלות.

כפי שנהגה עד כה, כך מייעדת ניו הולנד גם את דגמי ה-HD מסדרה T7 ללקוחות ספיציפיים: מפעילים שהם בעלי הכלי, וקבלנים/חקלאים שמעדיפים כלי קומפקטי יחסית – אבל עם ביצועים של כלי מסדרה גדולה וחזקה יותר.

יבואנית ניו הולנד לארץ היא חברת ניו פלדמן