אגרו תמיר מכפר תבור מודיעה על קבלת זיכיון הייבוא והשיווק של מיכון הפרימיום מתוצרת Horsch הגרמנייה

אגרו תמיר, יבואנית ומפיצת מיכון וציוד חקלאי הממוקמת בכפר תבור, מודיעה על קבלת זיכיון נוסף המצטרף לארסנל מותגי הפרימיום שלה: ענקים המיכון החקלאי המיוחד הגרמנייה Horsch. אגרו תמיר מתמקדת ומתמחה בייבוא של ציוד פרימיום חקלאי שאינו מהזולים בשוק, והורש מתמקמת בחברה טובה, לצד מותגים כמו Fendt, יצרנית הטרקטורים הנחשבים לאיכותיים בשוק, ציוד העיבודים Nardi, קומביינים של CLAAS ו-DeWulf, ציוד העיבודים והזריעה של Väderstad ו-Rauch, ועוד.

הורש היא חברה גרמנית בבעלות משפחתית שהיא בהחלט שונה במקצתך מהחברות המובילות המקבילות. ראשית – מדובר בחברה צעירה יחסית (נוסדה ב-1984), מה שהופך את מיקומה כיום, כאחת המובילות בתחומה, והיקף עסקיה (מחזור מכירות של יותר מ-400 מיליון יורו בשנה) למרשימים במיוחד. הייחוד השני הוא בשורשים; הורש הוקמה על ידי דנקוורט הורש – חקלאי מצליח בגרמניה שחיפש פתרונות לעיבוד, זריעה והכנת שטחים בעיתיים לחקלאות, דוגמת שפע אבנים, תנאי לחות גבוהה, עשבייה אגרסיבית וכיו"ב, ובשל היעדר ציוד מתאים עבורו בשוק – החליט לייצרו בעצמו.

הרחבת העסקים לtרה"ב, דרך הקמת חווה חקלאית גם שם, הרחיבה את אופקיו והוא החל להתעסק עם ייצור מזרעות פניאומטיות וציוד עיבודים להיקפי עבודה גדולים. צבירת הניסיון האישי של מייסד החברה, והגישה שהחקלאי מנחה את המהנדס לגבי הפתרונות הראויים, הפכה את Horsch מהר מאוד לבעלת שם איכותי בגרמניה, וזמן מה לאחר מכם גם בארה"ב ובשווקים נוספים. הורש נבדלת מרוב יצרניות המיכון החקלאי האיכותיות באירופה בכך שהיא די מההתחלה פונה גם לשוק הצפון אמריקאי, כשהמשמעות היא בין השאר צבירת ניסיון ומיומנות בייצור ציוד גדול לעבודות בהיקפים גדולים.

כיום מייצרים בהורש מגוון רחב של מזרעות, מרססים, קולטיבטורים, עגלות לזרעים ולירק ועוד.

מאגרו תמיר נמסר כי בקרוב תצא למפעל הורש משלחת של חקלאים ישראלים – רובם ככולם מנהלי גד"ש בקיבוצים או בלני עיבודים – להכיר את החברה ומוצריה. היבואנית מתכוונת להציע אצלנו את כל הציוד המיוצר על ידי הורש. בהצלחה!