קייס משיקה את סדרת הדגל שלה – טרקטורי ה-Steiger – לאחר ריענון ושדרוג מקיפים. היכנסו לפרטים

קייס (CASE) האמריקאית במקור (כיום חלק מקונצרן פיאט האיטלקי) משיקה סדרה מעודכנת ומשודרגת של הטרקטורים הגדולים והחזקים מתוצרתה – סדרה Steiger הפירקית, המוצעת בגרסאות אופניות או זחליות. עיקר החדשות:  קבינה חדשה ועוד טכנולוגיה לטובת תפעול פשוט ויעיל יותר ותקשורת טובה יותר מבחינת דיאגנוסטיקה, טיפולים, איתור תקלות ועבודה עם ציוד נוסף.

סדרה Steiger מוצעת בטווחי הספק שבין 370 ל-620 כ"ס סטנדרטיים (עד 682 כ"ס ב'פיק' בגרסה החזקה ביותר). הקבינה החדשה כוללת בין היתר יחידת כיסא חדשה, מסעד ימין חדש – עיצוב ומיקום מתגים חדש, מסך מגע חדש, בקוטר 12", יחידת הגה חדשה ועיצוב כלל הקבינה מבפנים מחדש עם הבטחה להנדסת אנוש משופרת, בידוד טוב יותר, שיפור במערכת המיזוג וקלות רבה יותר בתפעול הכלי. מתחת לפח ולפלסטיקה מוצעת מערכת תפעול ממוחשבת חדשה, שיפורים רבים במערכות האלקטרוניקה השונות ויכולות כוונון והתאמה אישית משופרות. המטרה היא להציע כלים אלו, ההולכים ונעשים משוכללים, מורכבים ועתירי יכולות מדי שנה, באופן נגיש וקל יותר לעבודה עם דגש עיקרי על מפעילים מנוסים פחות למניעת טעויות ולמקסום יכולות הטרקטור.

טרקטורי Steiger החדשים מוצעים עם הדור האחרון של מערכת ה-AFS Connect הכוללת בין היתר את הצג החדש, כאמור, אליו משודרת בין היתר תמונה היקפית המגיעה מארבע מצלמות המותקנות סביב לטרקטור. המצלמות מגובות בתאורה חדשה ומשופרת ומתיימרות להעביר אל מול פני המפעיל בכל שעה ותנאי תאורה תמונה ברורה של הנעשה בסביבת הכלי. דרך צג זה ניתן לתקשר באופן יעיל ונוח יותר, על פי קייס, עם מערכות השירות, הניהול וכלים נוספים. בקייס מדגישים גם כי שיפור מערכות המחשוב והאלקטרוניקה בטרקטורים המעודכנים מעלה את רמת הדיוק והתפוקה שלהם בכל הקשור לניהוג אוטונומי ועבודה על בסיס מידע המגיע מלוויינים.

מסעד ימין, הכולל את כל מערכות התפעול והשליטה, עודכן אף הוא כאמור. בקייס מבטיחים פחות כפתורים ומתגים, סידור נוח יותר שלהם ועיצוב המקל על התפעול עם הבטחה לפחות מאמץ מצד המפעיל ונוחות גבוהה יותר בעיקר לאורך זמן. מערכת המיזוג חדשה לגמרי ומעתה מוצעות לא פחות מ-29 נקודות חיבור ל-USB, דיאגנוסטיקה וטעינת מכשירים שונים בסביבת המפעיל. הכיסא החדש מצופה עור ומגיע כסטנדרט עם מיזוג פנימי (חום וקור), וניתן לצידוד של עד 40 מעלות לכל צד. יחידת ההגה עוצבה אף היא מחדש ובין היתר ניתן לכוונה לזוויות ומיקומים נוספים ממה שניתן היה עד כה בדגמי הסדרה, לטובת התאמה מיטבית למנעד מפעילים רחב יותר.

מערכת התאורה החדשה מאפשרת כוונון וכיול מדוייקים על פי העדפות המפעיל, בקלות, תוך כדי תנועה ומתוך הקבינה כמובן. המראות אף הן מתכווננות חשמלית מתוך הקבינה. הקבינה עצמה יושבת על מערכת שיכוך חדשה, המבטיחה יכולות 'גיהוץ' טובות יותר ושהייה שקטה עוד יותר מעד כה.

יבואנית קייס לארץ היא חברת ניו פלדמן מחיפה.