, ,

הצווארון הכחול של ניו הולנד

ניו הולנד מרחיבה את משפחת הטרקטורים הרב תכליתיים Workmaster עם שלוש גרסאות חדשות. היכנסו לפרטים

ניו הולנד Workmaster

ניו הולנד מרחיבה את משפחת הטרקטורים הרב שימושיים שלה Workmaster עם שלוש גרסאות חדשות, הכוללות קבינה חדשה ושתי גרסאות Low Profile מונמכות, כמו גם גרסה המיועדת במיוחד בעבודה בלולי עופות גדולים (Poultry House Special), על הדרישות המיוחדות מטרקטור כזה. הטרקטורים החדשים מוצעים כגרסאות 95, 105 ו-120 (שם הגרסה מתייחס להספק המנוע) ועל פי הודעת ניו הולנד בעת ההשקה זה עתה בקליפורניה תוכננו כלים חדשים אלו במטרה להתאים לקהל חקלאים רחב ככל הניתן, המחפשים 'סוס עבודה' בסיסי, קל ונוח לתפעול ולתחזוקה, המתאים למגוון רחב מאוד של משימות במשק או בחווה והמציע שדה ראייה מיטבי סביב.

בניו הולנד מתגאים בעיקר בקבינה החדשה בגרסאות אלו, המבטיחה שדה ראייה היקפי נדיב ביותר העומד על 316 מעלות. בנוסף מוצע כאופציה גם חלום בגג, בעיקר לטובת העובדים עם כף קדמית או מזלג, במטרה לייעל את יכולת הראייה כלפי מעלה. יחידת הכיסא חדשה אף היא בגרסאות ה-Workmaster העדכניות, עם הבטחה להעניק נוחות מרבית ויכולת כיוונון נדיבה מבדגמי עבר. הכיסא החדש כולל מסעד גבוה לגב ושיכוך באמצעות בולמי אוויר. עוד מוצעים בקבינה החדשה מגבים מלפנים ומאחור, כולל מתזי מים לניקוי, מערכת שמע מקורית, הגוה מתכוונן ומתקפל להקלת הכניסה והיציאה וכמובן – מיזוג אוויר.

ניו הולנד Workmaster

בגרסאות הפתוחות מוצע מיגון בפני התהפכות (קשת הניתנת לקיפול מהיר) במטרה לאפשרי כניסה גם למבנים נמוכים, בעיקר כאשר מדובר במבנים ישנים יותר, שלא תוכננו לכניסת טרקטורים. גרסאות אלו מגיעות עם גלגלים שונים, כאשר הצמיגים הם בחתך נמוך יותר וכפועל יוצא קוטרם קטן יותר – הכל בכדי להוריד למינימום את הגובה המרבי של הטרקטור. הגרסה המיוחדת ללולים מגיעה כסטנדרט עם מאוורר מנוע הניתן להיפוך פעולתו, כך שעם לחיצה על כפתור הוא משנה את כיוון הסיבוב ומעיף החוצה את כל הלכלוך (בעיקר נוצות) המאיים לפגוע בכושר צינון המנוע.

המנועים, כצפוי, מסופקים על ידי FPT – חטיבת המנועים התעשייתיים בפיאט (ניו הולנד שייכת לקונצרן פיאט האיטלקי) – והנם בעלי 4 צילינדרים ובנפח כולל של 3.4 ליטר. אל המנועים משודכת בגרסאות אלו תיבת הילוכים בתצורת 12×12 Power Shuttle. במנועים אלו מקסימום ההספק בטווחי העבודה שבין 1,800-2,300 סל"ד. עקומת המומנט מבטיחה להיות שטוחה ולספק כוח זמין גם בסל"ד נמוך יותר.

יבואנית ניו הולנד לישראל היא חברת ניו פלדמן מחיפה

ניו הולנד Workmaster