ג'ון דיר מרחיבה את סדרת הטרקטורים הקומפקטיים 4M עם צמד גרסאות מחוזקות וקשוחות יותר לעבודה מאומצת

ג'ון דיר סדרה 4M Heavy Duty

ג'ון דיר מקישה סדרת טרקטורים קומפקטיים ורב תכליתיים חדשה בשם 4M Heavy Duty. מדובר למעשה בהרחבת סדרה 4M עם שתי גרסאות חדשות, בשלב זה, המבוססות על דגמי הסדרה המוכרים: 4052M Heavy Duty עם 52 כ"ס ו-4066M Heavy Duty עם 66 כ"ס.

ההבדל המשמעותי בין גרסאות ה-Heavy Duty לגרסאות ה-M המוכרות הוא בחלק האחורי – בזרועות ובברזים ההידראוליים המציעים עוד ספיקה ואפשרות כסטנדרט לחיבור וניתוק מהירים של ציוד באמצעות מנגנון הידראולי. דגמי ה-Heavy Duty מגיעים כסטנדרט עם שתי יציאות הידראוליות נוספות מאחור. בג'ון דיר מסבירים כי מאחר וטרקטורים אלו נועדו לשרת לקוחות עם דרישות גבוהות יותר – בין אם בעלי נחלות גדולות או חקלאים, ככלי קומפקטי רב תכליתי במשק ובין אם מקצוענים בתחום השירות המוניציפלי, הגינון וכיו"ב – הושם דגש ביכולת להתחבר ולהתנתק במהירות ובקלות מציוד דרך הזרועות האחוריות. נתון זה מקל ומקצר את הזמן הנדרש למעבר בין סוגי ציוד ומכונות שונים ומאפשר רצף עבודה מבלי שהמפעיל נדרש לרדת מהטרקטור.

ג'ון דיר סדרה 4M Heavy Duty

שתי הגרסאות מוצעות עם תיבת ההילוכים ההידרוסטאטית eHydro בעלת שלושת השלבים המאפשרת שינויי כיוון נסיעה מהירים דרך לחיצה על דוושה. עוד מוצעות בטרקטורים אלו מערכות בקרת עומס על הכף, התאמת מהירות אוטומטית לתנאי הדרך ולמשקל הנגרר/נישא ומצב המדמה בקרת מהירות, כפי שמוכר ממכוניות, שנועד להפוך את הנסיעה (בעיקר) על כבישים לנוחה ובטוחה יותר. תפעול מערכת העברת הכוח ניתן ביד אחת, באמצעות מוט ייעודי, נתון המהווה ייתרון משמעותי בעיקר בעבודה עם כף.

עוד תוספת המבדילה גרסאות אלו מגרסאות סדרה 4M המוכרות היא תוספת תאורה (LED) המבטיחה תנאי תאורה טובים עוד יותר, בעיקר בעבודה במקומות צפופים וחשוכים יותר, כמו אסמים, רפתות מיושנות יותר, דירים, לולים, משתלות וכיו"ב.

ג'ון דיר מעניק'ה לסדרה 4M Heavy Duty שנתיים אחריות או 2,000 שעות עבודה על הטרקטור כולו, ובנוסף אחריות על מערכת העברת הכוח של שש שנים – או 2,000 שע"מ, הקודם מביניהם. הטרקטורים הקומפקטיים של ג'ון דיר מיובאים לארץ על ידי החברות מפרם מעמק חפר וי. קמחי מכפר הנגיד

ג'ון דיר סדרה 4M Heavy Duty